Hot Mobile (ホットモービル?) – boss poziomu Lava Reef Zone w grach Sonic & Knuckles oraz Sonic 3 & Knuckles.

Opis Edytuj

S3K-Hot Mobile-sprite1
Hot Mobile jest ulepszeniem Egg Mobilu opancerzonym ognioodporną stalą. Jest koloru szaro-fioletowego. Górna część maszyny to armato-podobny mechanizm, którego używa aby wystrzelić kolczaste kule. Dookoła tego elementu są kolce, a pod nimi wąski, obracający się pasek, również z kolcami. Maszyna ta może również latać oraz strzelać rakietami.

Boss Edytuj

Walka z bossem jest dosyć długa, gdyż jest to boss, który pokonuje się sam, zaś sama konfrontacja poprzedzona jest wstępem.

S3K-Hot Mobile
Walka zaczyna się gdy gracz spada na arenę po tym, jak został zrzucony tam przez Knucklesa. Gdy wyląduje na stałym lądzie, "oczy" Death Egga w tle zaświecą się, nastąpi błysk i wulkan ponownie się uaktywni. Hot Mobile wleci z lewej i wystrzeli rakiety. Po tym ekran zacznie przesuwać się w prawo, a rakiety zaczną namierzać cele. Trafiają one w kolejne platformy, po dwie na każdą. Gdy wszystkie 8 rakiet zostanie zniszczonych, ekran zacznie przewijać się do góry, a Hot Mobile schowa się do lawy. Następnie pojawia się platformowa sekcja oraz punkt kontrolny. Po tym pojawia się wodospad lawy. Tam należy skakać z platformy na platformę.

Po tym można swobodnie poruszać się w dół. Pojawia się kilka platform, na których można znaleźć elektryczną osłonę, pierścienie oraz ognistą osłonę. Po lewej stronie będą opadać mniejsze platformy, na które trzeba wskoczyć by udać się do areny walki właściwej.

Po tym jak platforma osiądzie na lawie, z prawej strony wyskoczy Hot Mobile i rozpocznie się walka. Najsampierw boss "przechyli" lawę aby przyciągnąć gracza. Przyciąga on również małe platformy, po których gracz musi skakać, aby uniknąć wpadnięcia na maszynę. Następnie boss wystrzeliwuje trzy kolczaste kule. Opadają one na lawę lub na krawędzie platform, co utrudnia skakanie po tychże. Kule przyciągane są razem z resztą obiektów oraz graczem i rostrzaskują się jedna po drugiej o maszynę. Po wystrzeleniu 3 kul, Hot Mobile schowa się i powtórzy czynności z drugiej strony areny.

Po tym jak 14 kul roztrzaska się o Hot Mobile, zacznie on wybuchać i spadnie do lawy. Z góry zleci kapsuła. Zniszczenie jej zakończy poziom i ostudzi lawę. Po tym, gracz może pobiec w prawą stronę, aby dostać się do korytarza prowadzącego do Hidden Palace Zone.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Boss

Galeria Edytuj

Sprites Edytuj

Zrzuty ekranu Edytuj

[?
]