Fandom

Sonic Wiki

Hot Shelter

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
Hot Shelter (Amy)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
Hot Shelter (Big)

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
Hot Shelter (Gamma)

Hot Shelter 4.png

Miejsce w którym rozdzielają się drogi Amy i Gammy

Hot Shelter (ホットシェルター Hottosherutā?) – poziom w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Grywalnymi postaciami są Amy Rose, Big the Cat oraz E-102 Gamma.

Opis Edytuj

Hot Shelter obejmuje wewnętrzną część Egg Carriera. Dostać się do niego można tylko poprzez drzwi znajdujące się w Egg Carrier Hall. Amy musi uderzyć młotkiem w przycisk, otwierający drzwi do poziomu, natomiast Big i Gamma muszą na niego tylko skoczyć.

Pierwszy etap tego poziomu obejmuje wielkie akwarium Doktora Eggmana, w którym trzyma on liczne gatunki ryb. Za pomocą specjalnego przycisku, gracz może uwolnić ryby, otwierając akwaria i wylewając z nich wodę, która pokryje większą część powierzchni tego pomieszczenia. Jest to kilkupoziomowy pokój, jednak tylko Big może dostać się na pozostałe piętra.

Drugi etap składa się z licznych kół zębatych i innych machin. Sekcje tę przemierzają Amy i Gamma, jednak udają się w różne kierunki Hot Sheltera. Tuż za pomieszczeniem z kołami zębatymi znajduje się ruchomy most, prowadzący do dwóch różnych drzwi. Pierwsze pozwalają odwiedzić silnie zrobotyzowaną sekcję Hot Sheltera i znacznie bardziej niebezpieczną, ze względu na głębokie przepaście. Tę część przemierza Amy.

Drugie drzwi prowadzą przez szeroki korytarz do pokoju z automatycznym transporterem Egg Carriera. Ten wewnętrzny pociąg kursuje prosto do serca Hot Sheltera, w którym znajduje się kontrolujący cały system robot E-105 Zeta. Tę sekcję przemierza Gamma.

Misje Edytuj

Amy Rose Edytuj

Amy przemierza obie sekcje Hot Sheltera, lecz w różnych kierunkach. Rozpoczyna w akwarium, które stanowi bardzo krótką część tego poziomu. Jej pierwszy etap kończy się ucieczką przed ZERO przez szyb wentylacyjny, którym dociera ona do drugiego etapu. Amy przemierza następnie wewnętrzne pomieszczenia Egg Carriera. Pod koniec poziomu, Amy zostaje przeniesiona w przeszłość przez Tikal.

Misje Edytuj

  • Poziom C - Ucieknij przed ZERO i chwyć się balona!
  • Poziom B - Zbierz 50 pierścieni i chwyć się balona!
  • Poziom A - Chwyć balon w mniej niż 6 minut i 30 sekund.

Big the Cat Edytuj

Hot Shelter 2.png

Pokój z monitorami

Big przemierza jedynie sekcję z akwarium, lecz jego zdolność unoszenia się na wodzie i opadania, pozwala odwiedzić mu nieznane innym postaciom pokoje. Kot przybył na pokład Egg Carriera, aby uwolnić swoje przyjaciela, Froggy'ego. Po wylaniu wody z akwarium, Big może udać się na wyższy poziom, aby odkręcić tam zawór bezpieczeństwa i wpuścić więcej wody na dolny poziom. Podniesiony poziom wody pozwoli mu dostać się do jeszcze innego pomieszczenia wypełnionego rybami. Dla Biga jest to ostatni poziom.

Hot Shelter 3.png

Transporter w Hot Shelter

Misje Edytuj

  • Poziom C - Złów Froggy'ego!
  • Poziom B - Złów Froggy'ego i 2000 gramową rybę.
  • Poziom A - Złów Froggy'ego i 2000 gramową rybę.

E-102 Gamma Edytuj

Gamma przemierza ostatnią sekcję Hot Sheltera, zmierzając jednak w odwrotnym kierunku niż Amy. Gamma przybywa do Hot Sheltera już po katastrofie Egg Carriera. Celem robota jest zniszczenie E-105 Zety i uwolnienie zasilającego go zwierzęcia. Dla Gammy jest to ostatni poziom.

Misje Edytuj

  • Poziom C - Zniszcz E-105!
  • Poziom B - Zbierz 50 pierścieni i zniszcz E-105!
  • Poziom A - Zniszcz E-105, mając ponad 120 sekund na zegarze!

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Bad Taste Aquarium
Red Barrage Area

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki