Huge Crisis (ヒュージクライシス Hyūjikuraishisu?) – poziom w grze Sonic Rush. Jest piątym poziomem dla Sonica i szóstym poziomem Blaze.

Opis Edytuj

Huge Crisis mapa

Huge Crisis na mapie

Huge Crisis to poziom rozgrywający się w zatoce, pełnej lotniskowców i okrętów wojennych obsadzonych robotami GUN. Nazwa poziomu sugeruje, że organizacja wojskowa wysyła wszystkie swoje siły do walki z Eggmanem i Eggmanem Nega.

Gracz porusza się tutaj między pokładami okrętów wojennych, zarówno po ich zewnętrznej stronie, jak i wewnątrz. Znajdują się tutaj liczne szyny, a także rurociągi transportujące postać pomiędzy wewnętrznymi częściami bazy. Można tu również spotkać dźwigi, które gracz może złapać za hak, aby być przez nie przeniesionym do dalszych sekcji poziomu. Unikalne na tym poziomie są platformy z ekranami. Można do nich wskoczyć, a ekran zacznie odliczać 3 sekundy, po czym platforma zacznie się ślizgać po ziemi do przodu, razem z graczem. Niszczy się w momencie, gdy napotka koniec trasy. Niebezpieczne przeszkody stanowią tutaj tłoki. O ile mogą się okazać pomocne, pozwalając graczowi dostać się do wyższych części poziomu, o tyle stają się niebezpieczne, ponieważ mogą również zgnieść gracza. Należy również uważać na rury, z których co jakiś czas wytryskuje biała para, mogąca zadać postaci obrażenia. Podobnie jak w Mirage Road, pojawiają się tutaj także zamknięte pomieszczenia, z których gracz będzie mógł wyjść tylko po pokonaniu odpowiedniej liczby przeciwników.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Egg Hammer Fortress

Bossem poziomu jest Egg Hammer Fortress. Walka toczy się na wąskiej platformie. Egg Hammer Mega będzie próbował przygnieść gracza swoją głową. Czasami będzie podczepiał swój kokpit do pobliskiego okrętu wojennego, aby przejąć kontrolę nad jego działami. Egg Hammer Fortress będzie wtedy strzelać w gracza torpedami.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Gun Hunter
Gun Hunter Sprite
Bomb Hawk
Bomb Hawk sprite
Rhino Spring
Rhino Spring sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Jeh Jeh Rocket (Sonic)
Jeh Jeh Rocket (Blaze)

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny poziom w grach 2D z serii, na którym pojawiają się roboty organizacji GUN.