FANDOM

Humming Top (ハミングトップ Hamingu Toppu?) – zdolność pojawiająca się w grach Sonic Advance 2, Sonic Advance 3, oraz Sonic Rush i Sonic Rush Adventure. Jest to Trick Action należący do grupy Long Wind Jump.

Opis Edytuj

Seria Sonic Advance Edytuj

W grach Sonic Advance 2 i Sonic Advance 3 Humming Top jest wykorzystywany przez Sonica i Amy. W Sonic Advance 3 Sonic musi być w parze z Tailsem aby móc wykonywać Humming Top, a Amy w parze z Cream.

Aby wykonać atak należy odbić się od konkretnych elementów rozgrywki, takich jak springi, rampy itd. Podczas takiego skoku gracz musi wcisnąć strzałkę w prawo i przycisk R. Sonic wyskoczy do przodu z większą prędkością i będzie się obracać, tworząc wokół siebie niebieski wir. W Sonic Advance 3 wir ma biały kolor. Z kolei u Amy atak działa tak samo, ale jest wolniejszy i zostawia za sobą serca. Poza przemieszczaniem się Humming Top może służyć do atakowania przeciwników.

Seria Sonic Rush Edytuj

W grach Sonic Rush i Sonic Rush Adventure atak wykonuje się tak samo jak w grach z serii Sonic Advance. Może z niego korzystać tylko Sonic. Oprócz tego w Sonic Rush zamiast niebieskiego wiru Sonic wystawia swoje nogi do przodu i otacza się niebieską barierą.

Galeria Edytuj