Fandom

Sonic Wiki

Hyper-go-on

2666stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Cudzy1.png So anyway, these aliens are made up of a REALLY powerful energy source called Hyper-go-ons. It's inside of them.. Cudzy2.png
Miles "Tails" Prower
Wisp Black Hole.png

Wispy powstrzymują czarną dziurę przy użyciu Hyper-go-on

Hyper-go-on (カラーパワー Karāpawā?, lub Color Power) – energia wytwarzana przez Wispy wewnątrz własnego ciała, służąca im do podtrzymywania życia. Jej najbardziej znanym użytkownikiem jest Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Hyper-go-on jest to bardzo silna energia, wytwarzana przez wszystkie rodzaje Wispów. Użytkownikom, korzystającym z tej mocy daje mnóstwo nowych uprawnień i umiejętności, jak na przykład podłączanie się do urządzeń elektrycznych, czy latanie, a nawet wiercenie w ziemi. Dzięki tej energii Nega-Wispy mogą powrócić do swojej pierwotnej postaci, zwykłe Wispy mogą teleportować olbrzymie obiekty o wielkościach planet, a mimo to energia wciąż może mieć jeszcze nieznane nam właściwości.

W grze Sonic Colors Doktor Eggman próbował użyć energii Hyper-go-on do zbudowania i zasilenia swojej maszyny kontrolującej umysły, zwaną Promieniem Kontroli Umysłu. Na szczęście został powstrzymany przez Sonica i Tailsa. Sonic jako jedyny może korzystać z energii Hyper-go-on Wispów, w czasie gdy jeden z nich wejdzie po prostu do jego ciała. Oczywiście może użyć tylko niewielkiej ilości tej energii.

Moc Koloru Edytuj

Osobny artykuł: Moc Koloru

Wykorzystując energię Hyper-go-on Wispów, powstaje inna energia zwana Mocą Koloru, która pozwala Sonicowi na zamianę w różnego rodzaju formy przedmiotów i ciał stałych w zależności od typu danego Wispa. Dzięki tej energii Sonic może również wpływać na korzyści dla środowiska, oraz używać specjalnych umiejętności i ataków.

Ciekawostki Edytuj

  • Według niektórych moc Hyper-go-on jest potężniejsza od mocy Szmaragdów Chaosu, co nie zostało jednak oficjalne potwierdzone.
  • W grze Sonic Colors, kiedy Doktor Eggman kradnie energię Hyper-go-on z Wispów, te zamieniają się w Nega-Wispy, chociaż kiedy Sonic korzysta z ich mocy wydają się być w porządku. Może to być spowodowane tym, że Eggman kradnie całą ich energię, podczas gdy Sonic używa tylko niewielką jej część.
ved
Sonic Colors

Więcej z Fandomu

Losowa wiki