Fandom

Sonic Wiki

Iblis

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij

Iblis (イブリース Iburīsu), znany jako Flames of Disaster (炎の災厄 Honoo no Saiyaku) to jeden z głównych antagonistów gry Sonic the Hedgehog (2006). Jest głównym przeciwnikiem Silvera.

Historia Edytuj

Iblis, wielkie, ogniste monstrum, które zostało wywołane poprzez Mephilesa. Iblis w przyszłości zniszczył razem z nim świat.

Silver podtrzymuje Crisis City w równowadze. Mephiles wmawia mu, że Sonic jest wyzwolicielem Iblisa. Gdy Silver próbował zniszczyć Sonica, Mephiles wraz z Iblisem podbijali świat. W końcu Shadow uświadamia Silverowi że to Mephiles jest wyzwolicielem a nie Sonic. Potem we Flame Core odbywa się walka Silvera i Blaze z Iblis'em. Po wygranej Silver próbuje połączyć swojego ducha z Iblisem ale on nie chce go przyjąć. Do tego zadania przywiązuje się Blaze. Iblis akceptuje ducha. Blaze wmawia Silverowi żeby ją zrzucił z urwiska. On tego nie robi. Blaze przemienia się w ducha. Po wyzwoleniu Iblisa z ciała Elise, on wraz z Mephelisem zamieniają się w Solarisa. Wkrótce zostają zniszczeni przez Super Sonica, Super Shadowa oraz Super Silvera.

Więcej w Fandom

Losowa wiki