FANDOM

Iblis Taker (イブリーステイカー Iburīsuteikā?) – przeciwnicy pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog (2006) i Sonic Generations. Są ognistymi potworami, przypominającymi feniksy, oraz jednymi z wielu kreatur służących Iblisowi.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

Iblis Takery pojawiają się po raz pierwszy w Sonic the Hedgehog na poziomie Crisis City. Są latającymi kreaturami, których głównym atakiem jest rzucanie w gracza ognistymi bombami. Mogą nimi rzucać prosto w gracza, lub zrzucać mu je na głowę. Mogą także szarżować w stronę gracza, ale jeśli spudłują, to zostaną unieruchomione na dobre. Poruszają silę, lecąc za graczem lub przed nimi, albo unoszą się w jednym miejscu. Można po nich przeskakiwać za pomocą Homing Attacku.

Niektóre Iblis Takery powiązane są z innymi potworami Iblisa, których uznają za liderów. Jeśli lider zostanie zniszczony, taki sam los spotka Takery.

Sonic Generations Edytuj

Iblis Takery powracają w na odnowionym poziomie Crisis City. Zachowują się podobnie jak w poprzedniej grze. Mogą unosić się w jednym miejscu. Co jakiś czas rzucają w gracza ognistymi kulami. Czasami poruszają się w eskadrach liczących po trzy osobniki, jeden za drugim. Lecą prosto, zrzucają przed siebie bomby, po czym nawracają górą do tyłu.

Galeria Edytuj