FANDOM

Iblis Worms (イブリースクローラー Iburīsukurōrā?, dosł. Iblis Crawler) – przeciwnicy pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog (2006) i Sonic Generations. Są ognistymi potworami, przypominającymi robaki, oraz jednymi z wielu kreatur służących Iblisowi.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

Iblis Wormy pojawiają się po raz pierwszy w Sonic the Hedgehog na poziomie Crisis City. Korzystają z czterech strategii ataku. Pierwsza obejmuje niespodziewanie wyłanianie się z ziemi, ścian, albo sufitów, co wytwarza dookoła fale uderzeniowe. Miejsce w którym się pojawią oznaczone będzie za pomocą ognistego kręgu. Druga strategia polega na pluciu w gracza kulami ognia, które mogą zadać postacie obrażenia. Silver może je jednak pochwycić, przy użyciu telekinezy, i odbić je do robaków. Trzecia na rozciąganiu swojego ciała i zianiu ogniem. Czwarta jest najgroźniejsza, bo polega na na ponownym zakopaniu się robaka pod ziemię. Iblis Worm będzie się przemieszczać pod ziemią i zrani gracza, jeśli ten wejdzie mu w drogę.

Iblis Wormy mogą być zniszczone trzema uderzeniami.

Sonic Generations Edytuj

Generations statue Iblis Worm

Statua Iblis Worma

Iblis Wormy powracają w na odnowionym poziomie Crisis City. Zachowują się podobnie jak w poprzedniej grze. Często wyłaniają się z ziemi i rzucają w gracza kolczastymi kulami ognia. Nie mogą się ponownie zagrzebywać pod ziemię, ani ziać ogniem.

Ciekawostki Edytuj