Fandom

Sonic Wiki

IceCap (Sonic Adventure)

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
IceCap (Sonic)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
IceCap (Tails)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Sonic Adventure
IceCap (Big)

Następny poziom >>

IceCap (アイスキャップ Aisukyappu?) – poziom w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Grywalnymi postaciami są: Sonic the Hedgehog, Miles "Tails" Prower i Big the Cat.

Opis Edytuj

IceCap nawiązuje do poziomu z Sonic 3 & Knuckles, o tej samej nazwie.

IceCap znajduje się na Angel Island, w tunelu łączącym wyspę z Mystic Ruins. Strzegą go lodowe drzwi, które można otworzyć tylko za pomocą specjalnego klucza. Za drzwiami mieści się niewielka, lodowa jaskinia z jeziorem i drabiną, która prowadzi do IceCap.

Poziom ten składa się z trzech części. Pierwsza obejmuje strome zbocze zaśnieżonej góry. Druga sekcja to wnętrze lodowej góry. Znajdują się tutaj liczne lodowe sople, po których gracz może się wspinać. Wyjście stanowią drewniane wrota, umieszczone na górze jaskini. Trzeci etap to snowboarding po pokrytej śniegiem powierzchni IceCap. Na początku tej sekcji gracz musi uciekać przed goniącą go lawiną śnieżną. Kontakt z nią nie zadaje żadnych obrażeń, lecz spowalnia postać.

Misje Edytuj

Sonic the Hedgehog Edytuj

Sonic przemierza wszystkie trzy sekcje poziomu w odpowiedniej kolejności. Jego celem jest zdobycie zielonego Szmaragdu Chaosu.

Misje Edytuj

  • Poziom C - Zbierz Szmaragd Chaosu!
  • Poziom B - Zbierz 50 pierścieni i zniszcz kapsułę!
  • Poziom A - Zniszcz kapsułę w mniej niż 4 minuty.

Miles "Tails" Prower Edytuj

Tails przechodzi jedynie ostatnią sekcję poziomu, a mianowicie snowboarding. Podobnie jak w innych misjach, jego celem jest wygranie wyścigu z Soniciem. Śnieżna lawina stanowi tutaj sporą przeszkodę w pierwszym etapie poziomu. Znaczne przyspieszenie stanowią tutaj specjalne podesty, służące do wykonywania trików na snowboardzie.

Misje Edytuj

  • Poziom C - Zbierz Szmaragd Chaosu!
  • Poziom B - Zbierz 50 pierścieni i pokonaj Sonica!
  • Poziom A - Pokonaj jeszcze szybszego Sonica!

Big the Cat Edytuj

Big ma dostęp jedynie do drugiej sekcji poziomu, a mianowicie lodowej jaskini. Dzięki swoim zdolnościom, może tworzyć przeręble w lodzie i odkrywać przejścia do innych jaskiń, do których nie mogą dostać się pozostałe postacie. Big może dostać się na ten poziom, zbierając ulepszenie w postaci koła ratunkowego, pozwalającego mu unosić się na wodzie, lub opadać na dno wedle własnego uznania.

Misje Edytuj

  • Poziom C - Złów Froggy'ego
  • Poziom B - Złów Froggy'ego i 1000 gramową rybę.
  • Poziom A - Złów Froggy'ego i 2000 gramową rybę.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Snowy Mountain
Limestone Cave
Be Cool, Be Wild and Be Groovy

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji Beta Sonic Adventure, w pierwszej sekcji IceCap znajdował się drewniany most, prowadzący do lodowej jaskini. W końcowej wersji gry rolę mostu zastąpiła rakieta.
  • W trzeciej sekcji poziomu można dostrzec budynki mieszkalne, młyny i latające balony na gorące powietrze. Może to sugerować, że Knuckles nie jest jedynym mieszkańcem Angel Island, poza oczywiście zwierzętami.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki