Fandom

Sonic Wiki

Ice Mountain Zone

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

<< Poprzedni poziom

Sonic Advance
Ice Mountain Zone

Następny poziom >>

Ice Mountain Zone (アイスマウンテンゾーン Aisumauntenzōn?) – czwarty poziom w grze Sonic Advance.

Opis Edytuj

Ice Mountain Zone to typowo zimowy poziom osadzony w zaśnieżonych górach. Na dolnych sekcjach poziomu znajdują się wodne sekcje.

Na górnych partiach gór znajdują się śnieżne stoki porośnięte zielonymi świerkami. Większość dróg na otwartej przestrzeni jest zasypana dużymi masami śniegu, które spowalniają postać gracza, jeśli ta w nie wejdzie. W sekcjach przykrytych od góry lodowymi jaskiniami jest ciaśniej, ale nie ma tutaj spowalniającego śniegu. Pojawiają się tutaj lodowe platformy, po których gracz może się ślizgać zjeżdżając ze stoków. Dodatkowo pojawiają się tutaj ruchome, latające w powietrzu lodowe platformy i drewniane mosty, łączące niektóre części gór.

Podwodne sekcje znajdują się na samym dole. Można tutaj znaleźć zjeżdżające w dół lodowe platformy. Będą się one poruszały tylko wtedy, kiedy gracz będzie na nich stał. W wodzie znajdują się także przepaście, dlatego gracz musi zachować ostrożność. W drugim akcie pod wodą można spotkać wulkany, które wystrzeliwują co jakiś czas lodowe platformy w górę. Gracz musi również kontrolować zapas powietrza jaki posiada jego postać, aby nie utonąć. Powietrze można zdobyć wychodząc z wody, lub połykając pęcherzyki powietrzne.

Pod koniec drugiego aktu gracz zjedzie śnieżnym stokiem do jeziora, przykrytego od góry lodowym sufitem. Będzie się tutaj toczyć walka z bossem: Egg Spiderem.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Ice Mountain Zone Akt 1
Ice Mountain Zone Akt 2

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki