Fandom

Sonic Wiki

Indigo Asteroid

3010stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Cudzy1.png Unleash the cosmos Cudzy2.png
Sonic Lost World - Colors Trailer
Indigo Asteroid (インディゴ小惑星? dosł. Indygowa Asteroida) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się w Sonic Lost World. Jest to Moc Koloru zasilana przez Indygowego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w małe ciało niebieskie, które posiada silne przyciąganie grawitacyjne.

Wygląd Edytuj

Sonic jako Indigo Asteroid zamienia się w kulę koloru indygo, która ma wielkość podobną do normalnego Sonica. Na powierzchni można dostrzec oczy i uszy Sonica, aczkolwiek oczy zostały pozbawione tęczówek i zmieniły kolor na żółty. Dookoła niego jest pierścień.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Indigo Asteroid posiada własne pole grawitacyjne, które jest dość silne. Gdy Indigo Asteroid znajdzie się w pobliżu jakiegoś obiektu, jest w stanie go zniszczyć, a jego szczątki zaczną obracać się dookoła niego tworząc Asteroid Ring. Ma on wpływ na Indigo Asteroid. Im większy jest Asteroid Ring, tym silniejsze pole grawitacyjne Sonica i jego zasięg się staje.

Ponadto, Sonic jako Indigo Asteroid może unosić się w powietrzu.

Gameplay Edytuj

Indigo Asteroid może być użyte jedynie, gdy Sonic jest w posiadaniu Indygowego Wispa. Zamiana w Indigo Asteroid spowoduje, że belka energii zacznie się zmniejszać, a gdy się całkowicie wyczerpie - Sonic wraca do normalnej formy.

Indigo Asteroid może niszczyć obiekty swoim polem grawitacyjnym, a szczątki wciągnąć na swoją orbitę (Asteroid Ring). Niektóre przedmioty wymagają określonego rozmiaru Asteroid Ringsa, aby móc być zniszczonymi.

Jako Indigo Asteroid, gracz może dostać się do sekretnych pomieszczeń w poziomie, poprzez wejście do fioletowych, okrągłych portali w powietrzu. W sekretnych miejscach, belka energii nie zmniejsza się dopóki Sonic nie opuści pomieszczenia.

Gdy transformacja zakończy się, gracz otrzyma dodatkowe punkty. Ich ilość zależy od rozmiaru Asteroid Ring.

Sonic Lost World Edytuj

Wii U Edytuj

Indigo Asteroid wraz z Indygowym Wispem pojawia się w obu wersjach gry Sonic Lost World. W wersji na Wii U jest dostępny po raz pierwszy w Zonie 1 w Windy Hill.

Sterowanie Edytuj

Gracz przekształca się w Indigo Asteroid stukając ikonkę Indygowego Wispa, w prawym górnym rogu ekranu. Gracz może następnie poruszać Indigo Asteroid, przechylając kontroler, lub używając lewego drążka. Aby skakać gracz musi używać przycisków A Button Wii DS.png/B Button Wii DS.png.

Nintendo 3DS Edytuj

W wersji na Nintendo 3DS, moc można go odblokować w Zonie 1 w Desert Ruins. Umiejętności i właściwości zostały zachowane z wersji Wii U gry.

Sterowanie Edytuj

Gracz może przekształcić się w Indigo Asteroid stukając odpowiednią ikonkę. Gracz może skakać przez naciskanie przycisków A Button Wii DS.png/B Button Wii DS.png, oraz poruszać się szybciej, naciskając przycisk "R".

Sonic Runners Edytuj

Runners-Asteroid.jpg

Ikonka w Sonic Runners

Indigo Asteroid, wraz z Indygowym Wispem, pojawił się w grze Sonic Runners.

Jest jednym z sześciu typów power-upów, których będzie można użyć w grze. Posiada te same umiejętności, co w grze Sonic Lost World.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna z nowych mocy kolorów w Sonic Lost World, która pojawia się w obu wersjach gry.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki