FANDOM

Cudzy1.png Unleash the cosmos Cudzy2.png
Sonic Lost World - Colors Trailer
Indigo Asteroid (インディゴ小惑星? dosł. Indygowa Asteroida) – transformacja jeża Sonica pojawiająca się w Sonic Lost World. Jest to Moc Koloru zasilana przez Indygowego Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w małe ciało niebieskie, które posiada silne przyciąganie grawitacyjne.

Opis Edytuj

Wygląd Edytuj

Sonic jako Indigo Asteroid zamienia się w kulę koloru indygo, która ma wielkość podobną do normalnego Sonica. Na powierzchni można dostrzec oczy i uszy Sonica, aczkolwiek oczy zostały pozbawione tęczówek i zmieniły kolor na żółty. Dookoła niego jest pierścień.

Umiejętność Edytuj

Sonic jako Indigo Asteroid posiada własne pole grawitacyjne, które jest dość silne. Gdy Indigo Asteroid znajdzie się w pobliżu jakiegoś obiektu, jest w stanie go zniszczyć, a jego szczątki zaczną obracać się dookoła niego tworząc Asteroid Ring. Ma on wpływ na Indigo Asteroid. Im większy jest Asteroid Ring, tym silniejsze pole grawitacyjne Sonica i jego zasięg się staje. Ponadto, Sonic jako Indigo Asteroid może unosić się w powietrzu.

Rozgrywka Edytuj

Indigo Asteroid może być użyte jedynie, gdy Sonic jest w posiadaniu Indygowego Wispa. Zamiana w Indigo Asteroid spowoduje, że belka energii zacznie się zmniejszać, a gdy się całkowicie wyczerpie - Sonic wraca do normalnej formy. Indigo Asteroid może niszczyć obiekty swoim polem grawitacyjnym, a szczątki wciągnąć na swoją orbitę (Asteroid Ring). Niektóre przedmioty wymagają określonego rozmiaru Asteroid Ringsa, aby móc być zniszczonymi.

Jako Indigo Asteroid, gracz może dostać się do sekretnych pomieszczeń w poziomie, poprzez wejście do fioletowych, okrągłych portali w powietrzu. W sekretnych miejscach, belka energii nie zmniejsza się dopóki Sonic nie opuści pomieszczenia. Gdy transformacja zakończy się, gracz otrzyma dodatkowe punkty. Ich ilość zależy od rozmiaru Asteroid Ring.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna z nowych mocy kolorów w Sonic Lost World, która pojawia się w obu wersjach gry.
ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki