FANDOM

Indygowy Wisp (インディゴウィスプ? ang. Indigo Wisp) – jeden z typów Wispów, debiutujący w obu wersjach gry Sonic Lost World. Pozwala Sonicowi na zamianę w Indigo Asteroid.

Historia Edytuj

Sonic Lost World Edytuj

Indygowy Wisp pojawia się wyłącznie w obu wersjach Sonic Lost World na następujących poziomach:

Sonic Runners Edytuj

Indygowe Wispy pojawiają się w grze Sonic Runners jako dodatkowa moc, pozwalająca Sonicowi na te same możliwości co w grze.

W trakcie gry okazało się, że niektóre Indygowe Wispy zdecydowały się przenieść na Ziemię, po wydarzeniach z gry Sonic Lost World, oraz że utworzyły na niej kilka małych kolonii. Podczas rozgrywki, Zespół Sonica zwraca się o pomoc do tych Wispów w różnych sprawach. Obejmuje to zarówno sprawę powstrzymania Doktora Eggmana jak i niektóre sprawy osobiste. Ponadto, czasami pomagają graczowi po prostu przekazując pewne wartościowe informacje.

Sonic Forces Edytuj

Indygowe Wispy pojawiają się w grze Sonic Forces na poziomach Avatara. Po zebraniu pozwalają wykonać specjalną umiejętność Asteroid Wisponu, którą jest powolne opadanie i wchłanianie pobliskiej materii do pasa asteroidów.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Indygowy Wisp jest Wispem o indygowym kolorze skóry. Ma wielką głowę w kształcie kuli, z jednym fioletowym okiem w środku. Posiada również małą antenkę, a na dole trzy małe, zaokrąglone odnóża. Dookoła siebie posiada pierścień.

Moce i umiejętności Edytuj

Osobny artykuł: Indigo Asteroid

Indygowe Wispy potrafią unosić się w powietrzu, co jest głównie ich metodą na szybkie poruszanie się.

Indygowe Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest jednak pewne w jakim stopniu mogą go używać.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób, i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Indygowy Wisp wejdzie do niego, przekształci go w postać Indigo Asteroid, która tworzy wokół niego silne pole grawitacyjne, pozwalające na niszczenie przeszkód i przyciąganie wszelakiego rodzaju przedmiotów.

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria

Ciekawostki Edytuj