FANDOM

Iron Fortress – dwudziesty trzeci poziom w grze Sonic Forces oraz szósty i ostatni dla Klasycznego Sonica. Poziom ten dzieli się tematyką z Imperial Tower, Mortar Canyon i Final Judgement.

Opis Edytuj

Mimo że Infinite został pokonany, to Doktor Eggman jeszcze nie zrezygnował ze swoich planów. Resistance musi jak najszybciej znaleźć wejście do Central Tower w Eggman Empire Fortress, aby dostać się do podziemnego reaktora Phantom Ruby. Klasyczny Sonic uczestniczy w poszukiwaniach. Na poziomie pojawiają się czerwone skrzynki, z których wystrzeliwane są pociski. Pociski lecą w kierunku gracza krótko po wystrzeleniu. Skrzynki mogą być zniszczone, natomiast pociski będą raniły gracza. Innymi przeszkodami są tutaj generatory elektryczności. Pojawiają się tu zwykłe, jak i zapadające się platformy. Występują ruchome kolczaste kule. W niektórych sekcjach pojawiają się obrotowe koła, wokół których Sonic może biec aby nabrać prędkości. Do jednej z sekcji gracz wjeżdża windą. Ekran zaczyna się wtedy przesuwać w prawą stronę, a gracz musi pokonać trudną sekcję platformową. Należy uważać na przesuwający się ekran, który będzie popychał gracza. Pod koniec poziomu Sonic biegnie przez długi most, który jest bombardowany przez czerwone pociski. Jeśli gracz zostanie trafiony przez pocisk to spadnie w przepaść.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Iron Fortress

Galeria Edytuj

[?
]
Galeria