Główny artykuł

Sonic Adventure 2
Iron Gate

Następny poziom >>

Iron Gate – pierwszy poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Doktor Eggman.

Historia Edytuj

Po przestudiowaniu pamiętnika swojego dziadka, Profesora Geralda Robotnika, Eggman włamuje się do tajnej bazy GUN na Prison Island, w poszukiwania Projektu Shadow.

Opis Edytuj

Gracz rozpoczyna grę od wskoczenia do małego korytarza. Następnie Eggman będzie przemierzał kolejne korytarze, wysadzając drzwi do kolejnych poziomów bazy. Po drodze, na gracza czekają również większe, prostokątne pokoje, a także windy, zjeżdżające w dół. Za czwartymi drzwiami gracz dojdzie do wielkiego pomieszczenia, które będzie mógł przebyć na dwa sposoby: poruszając się dolnymi platformami, lub latając po umieszczonych na suficie rurach. Wewnątrz pomieszczenia znajduje się inny pokój, do którego dostać można się tylko używając Mystic Melody. Po zniszczeniu drzwi do piątego poziomu, przed graczem zamknie się kilka pancernych drzwi, blokujących przejście do ostatniego korytarza. Mogą być zniszczone tylko wtedy, kiedy gracz wystrzeli w nie rakietę GUN. Po sforsowaniu ostatniego korytarza, gracz ukończy poziom.

Na poziomie znajduje się ulepszenie: Laser Blaster. Aby je zdobyć, gracz musi dotrzeć do pomieszczenia na poziomie drugim, w którym znajdują się dwie położone obok siebie beczki. Za beczkami znajdują się metalowe skrzynie, blokujące wejście do korytarza z ulepszeniem. Do zniszczenia tych blokad, gracz potrzebuje ulepszenia Large Cannon.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Dostań się do serca wojskowej bazy!
  • A-Rank: 20 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 1:35

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 2:00

Chao znajduje się wewnątrz dużego, kwadratowego pomieszczenia, położonego za czwartą bramą. Gracz będzie potrzebował Mystic Melody aby się tam dostać.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 4 minuty!
  • A-Rank: 20 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 19 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Remember Me M.F.M.