Fandom

Sonic Wiki

Iron Jungle

2686stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Shadow the Hedgehog (gra)
Iron Jungle (Dark)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Iron Jungle (Normal)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Iron Jungle (Hero)

Następny poziom >>

Iron Jungle – jeden z pięciu możliwych do wyboru piątych poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po wykonaniu misji Hero w The Doom, misji Normal w Sky Troops, lub misji Dark w Mad Matrix.

Historia Edytuj

Shadow teleportuje się do Iron Jungle i, ku swojemu zdziwieniu, spotyka przed sobą oddział Shadow Androidów, wyglądających niemal identycznie jak on. Doktor Eggman przelatuje nad oddziałem i wydaje mu rozkaz zatrzymania nadciągających sił GUN. Doktor musi wrócić do bazy i przygotować nowy plan do walki z czarnymi kosmitami, którzy niszczą jego powietrzną flotę. Shadow zaczyna myśleć, czy sam nie jest androidem i zamierza złapać Eggmana i wyciągnąć od niego informacje.

Opis Edytuj

Iron Jungle to baza Doktora Eggmana, położona w dżungli. Gracz porusza się tutaj po metalowych platformach, biegnących do centrum bazy. Pomiędzy platformami znajduje się dużo wyrw i przepaści. Poszczególne platformy połączone są ze sobą latającymi podestami, lub szynami. Większe części bazy oddzielone są od siebie bramami. Są to niewielkie, ale wysokie budynki. W ich wewnętrznej części znajdują się windy i linki, które pozwalają z nich wyjść. Zazwyczaj te są pilnowane prze roboty i nie uruchomią się dopóki pobliscy przeciwnicy nie zostaną pokonani.

Nad dżunglą przelatuje Egg Baloon, opancerzony sterowiec w którym Doktor Eggman ucieka do swojej bazy. Wyposażony jest on w trzy działa, które bombardują okolicę i mogą zranić gracza. Okręt może być również zniszczony przez gracza, po zadaniu mu odpowiedniej liczby ciosów, zanim ten dotrze do bazy.

Na początku poziomu gracz spotka Eggmana, który poprosi Shadowa o zniszczenie 28 robotów GUN szturmujących bazę. Nieco dalej na gracza czeka E-123 Omega, który poprosi o pomoc w zestrzeleniu Egg Baloona, zanim ten dostarczy Eggmana z powrotem do jego bazy. Gracz może również zdecydować się samemu dotrzeć do bazy doktora.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – po przejściu przez trzeci punkt kontrolny, gracz powinien wskoczyć na znajdującego się po lewej stronie robota i wylądować na metalowej półce. Klucz znajduje się w jednej z czerwonych skrzyń.
  2. Drugi klucz – w drugim pomieszczeniu z windą i Shadow Androidami, z tyłu znajdują się drzwi prowadzące do pokoju z kluczem.
  3. Trzeci klucz – po przejściu przez piąty punkt kontrolny, klucz będzie znajdował się w położonym niżej pomieszczeniu z Shadow Androidami. Na tyłach pomieszczenia, w czerwonych skrzyniach znajduje się klucz.
  4. Czwarty klucz – w pomieszczeniu z windą, w którym znajduje się F-6t Big Foot, klucz znajduje się na platformie za klatką ze Springiem.
  5. Piąty klucz – tuż za metą, po lewej stronie za beczkami znajduje się ostatni klucz.

Za sekretnymi drzwiami znajdują się działa przeciwczołgowe, które mogą znacznie ułatwić zniszczenie Egg Baloona.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

Postać – Dr Eggman

Cel – Wyeliminuj roboty GUN!

A-Rank – 30 000 punktów

B-Rank – 25 000 punktów

C-Rank – 15 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Normal Edytuj

Cel – Znajdź wejście do bazy Eggmana!

A-Rank – 30 000 punktów

B-Rank – 26 000 punktów

C-Rank – 20 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Hero Edytuj

Postać – E-123 Omega

Cel – Zestrzel okręt powietrzny Eggmana!

A-Rank – 28 000 punktów

B-Rank – 24 000 punktów

C-Rank – 15 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Iron Jungle

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki