Ivory Lightning

Ivory Lightning (アイボリー·ライトニン Aiborī raitoningu?, dosł. Kremowa Błyskawica) - transformacja jeża Sonica, pojawiająca się w grze Sonic Lost World, jedynie w wersji na Nintendo 3DS. Jest to Moc Koloru zasilana przez Kremowego Wispa, oraz jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w błyskawicę.

Wygląd Edytuj

Sonic w formie Ivory Lightning, zamienia się błyskawicę koloru kości słoniowej lub kremowego. Sonic wtedy ma jakby samą głowę, bez rąk i nóg. Nie posiada również swoich rysy twarzy takich jak nosa, ucha. Zostały mu tylko oczy, chociaż i one zmieniły kształt i są koloru jasnożółtego. Ponadto, jego ciało się z tyłu zwęża, tworząc kształt błyskawicy.

Umiejętność Edytuj

Kiedy Sonic zamienia się w Ivory Lightning, zyskuje prawdziwe uprawnienia błyskawicy, więc pozwala mu to na poruszanie się jako żywa śruba energii elektrycznej, z taką siłą i prądem, że może z łatwością niszczyć roboty Doktora Eggmana, oraz zbierać pobliskie pierścienie.

Zgodnie z tym, że błyskawica to energia, która jest niczym prąd, Sonic zyskuje w tej formie elektrokinetyczną, która pozwala mu na manipulowanie i władanie energią elektryczną. Poprzez tą umiejętność, Sonic może tworzyć bieżniki energii elektrycznej, pozwalające mu na rażenie wrogów prądem, oraz podłączanie się do cewek.

Gameplay Edytuj

W grze, aby Sonic mógł używać mocy Ivory Lightning, musi najpierw zdobyć Kremowego Wispa. Kiedy zacznie się używać tej mocy, pojawi się wskaźnik energii, wskazujący, ile gracz ma jeszcze czasu na używanie tej mocy.

Kiedy Ivory Wisp przemknie przez jakiegoś robota, ten zostaje natychmiast zniszczony. Gracz może również atakować wrogów i przeszkody, po podłączeniu do calu, który ma wizjer z bieżnikiem elektrycznym. Sonic może wtedy zaatakować, co ma podobny efekt do Homing Attacku. Gdy ta forma ataku łączy się z wrogiem, Ivory Lightning wypuszcza przypływ, które również niszczy wszystkich pobliskich wrogów.

W rozgrywce, Ivory Lightning może także łączyć się z elektrycznymi cewkami, na których może się powiesić i huśtać wokół niego, zarówno w pionie jak i w poziomie.

Ivory Lightning może również przyciągać do siebie pobliskie pierścienie.

Sonic Lost World Edytuj

Ivory Lightning występuje tylko w wersji 3DS gry Sonic Lost World i jest odblokowywany w Zonie 1 w Frozen Factory.

Sterowanie Edytuj

Ivory Lighning posiada umiejętność skakania, oraz podwójnego skoku i kiedy dotknie wówczas jakiegoś robota, ten jest natychmiast zniszczony. Ivory Lightning może również zaatakować wroga, który jest oznaczony, poprzez naciśnięcie, któregoś z przycisków A Button Wii DS.png/B Button Wii DS.png. Moc ta jest bardzo podobna do Homing Attacku.

Ciekawostki Edytuj

  • W zakresie wyglądu, Ivory Lightning jest podobny do Cyan Laser, tak jak Kremowy Wisp, jest podobny do Cyjanowego.
  • W tej formie Sonic może przyciągać pierścienie i wykonywać podwójny skok. Efekty tego są podobne do Thunder Shield.