Fandom

Sonic Wiki

Jawz

2666stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Być może szukałeś badnika o nazwie Jaws, pojawiającego się w Sonicu the Hedgehog z 1991 roku?

Jawz (ジョーズ Jōzu?), znany również jako Jawzun (ジョーズン Jōzun?) – badnik pojawiający się w grach Sonic the Hedgehog 3 i Sonic Colors. Jest robotem przypominającym rekina w kształcie pocisku.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog 3 Edytuj

Jawz-spr.png
Jawz zadebiutował w grze Sonic the Hedgehog 3, na poziomie Hydrocity Zone. Badniki pojawiają się niespodziewanie i poruszają się w powietrzu jak torpedy. Są szybkie i poruszają się w jednym kierunku. Gdy badnik zada obrażenia graczowi, wybucha i nie upuszcza zwierzęcia. Można go zniszczyć skacząc na niego.

Sonic Colors Edytuj

Jawz Colors sprite.png

Jawz pojawiają się w obu wersjach Sonic Colors, na poziomie Aquarium Park.

W wersji na Wii, roboty pływają pod wodą. Kiedy wykryją gracza, zaczną szarżować w jego stronę w linii prostej. Pojawiają się również mniejsze odmiany Jawz, w kolorze zielonym, które podążają za graczem dookoła a nie w linii prostej. Oba warianty można zniszczyć za pomocą Spin Jumpa lub Yellow Drilla.

W wersji na Nintendo DS, pojawiają się tylko niebieskie warianty, które pływają pod wodą. Kiedy wykryją gracza, zaczną szarżować w jego stronę w linii prostej i nie mogą być wtedy zniszczone. Aby je pokonać i nie otrzymać obrażeń, gracz musi wykorzystać Yellow Drill.

Galeria Edytuj

ved
Sonic the Hedgehog 3

Więcej z Fandomu

Losowa wiki