Fandom

Sonic Wiki

Jet Mobile

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

<< Poprzedni boss

Sonic & Knuckles
Jet Mobile

Następny boss >>

Jet Mobile (ジェットモービル?) to boss poziomu Mushroom Hill Zone w grach Sonic & Knuckles oraz Sonic 3 & Knuckles.

Opis Edytuj

Zanim walka się rozpocznie, maszyna Eggmana do zmiany klimatu jest schowana w ziemi w formie satelity. Wysyła sygnały do chmur co powoduje zmianę pogody. Gdy postać wskoczy na maszynę, klimat powraca do letniego, maszyna wysuwa się z ziemi i odlatuje w prawo. Gracz musi go gonić. Po krótkim czasie gracz przechodzi do walki właściwej.

Jet Mobile nie ma żadnych ataków, jednak uderzenie go utrudniają sznury kolczastych kul zawieszone pomiędzy drewnianymi słupami, które są ustawione w równej odległości. Walka Knucklesa jest trudniejsza, ponieważ odległości między słupami są krótsze, a boss porusza się nieco szybciej.

Gdy Eggman/EggRobo otrzyma 8 uderzeń zaczyna wybuchać, lecz nie wygląda na zmartwionego. Po krótkim czasie maszyna uderza w drzewo i zostaje pokonana, a postać wbiegając przez dziurę w drzewie biegnie do kapsuły.

Ciekawostki Edytuj

  • Z walką jest związany pewien błąd. Kiedy Knuckles straci życie podczas walki, gdy będzie walczył ponownie zamiast EggRobota w Eggmobilu może pojawić się Eggman.
ved
Sonic & Knuckles

Więcej w Fandom

Losowa wiki