FANDOM

Jump Vehicle – wojskowy pojazd organizacji GUN, pojawiający się w grze Shadow the Hedgehog. Jest to maszyna krocząca, występująca w dwóch wariantach. Oba mogą być prowadzone przez jeża Shadowa w trakcie rozgrywki.

Opis Edytuj

Wariant skaczący Edytuj

Pierwszy wariant Jump Vehicle, w kolorach maskujących. Może wykonywać bardzo wysokie skoki, których wysokość zależy od tego, jak długo gracz przytrzyma przycisk skoku. Będąc w powietrzu, można uruchomić również silniki odrzutowe, które pozwolą pojazdowi powoli opadać w dół i poruszać się. Ten wariant nie jest wyposażony w żadną broń, ale jeśli jego kierowca ma przy sobie broń palną, może z niej skorzystać w trakcie jazdy.

Wariant strzelający Edytuj

Jump Vehicle 2

Wariant Jump Vehicle, wyposażony w działka

Drugi wariant Jump Vechicle. Jest podobny do pierwszego, ale posiada dodatkowy pancerz, szary kolor, oraz dodatkowe działka strzelające pociskami z tyłu. Wykonuje jednak słabsze skoki, oraz nie może korzystać z silników odrzutowych. Gracz nie może korzystać ze swojej broni podczas prowadzenia tego wariantu, ale może strzelać nieskończoną ilość razy z działek na tyle.

Ciekawostki Edytuj