Kamado Max

2642strony na

Sonic Chaos
Kamado Max

Następny boss >>

Kamado Max (カマドMAX Kamado MAX?), znany również jako Tree CrawlerMistrz Robot, a także boss poziomu Mecha Green Hill Zone w grze Sonic Chaos.

Opis Edytuj

Kamado Max jest przypominającym małpę, leniwca robotem. Posiada kilka par odnóży, pozwalających mu na wspinanie się po palmach. Na plecach posiada pancerz, w którym chowa swoją wysuwaną głowę i wyrzutnię pocisków.

Boss Edytuj

Kamado Max MS.png

Wersja na Master System

Otoczenie w trakcie walki z bossem różni się w wersjach gry na Master System i Game Gear. W wersji na Master System walka toczy się na terenie porośniętym palmami. Na końcu pola walki znajduje się zagłębienie z palmą po której wspina się boss, a także dwoma kolcami po bokach, które utrudniają rozgrywkę. W wersji na Game Gear pole walki jest prostym terenem porośniętym kilkoma palmami, z czego na ostatniej siedzi boss.

Kamado Max GG.png

Wersja na Game Gear

W trakcie walki, Kamado Max będzie wspinał się w górę po swojej palmie. Co jakiś czas będzie się zatrzymywał i wysuwał ze swojego pancerza na plecach działo. Działo może wystrzeliwać dwa rodzaje pocisków: trzy małe, rozproszone pociski, lecące krzywo w dół i duży, niebieski pocisk lecący prosto przed siebie. Następnie będzie wspinał się dalej w górę, aż nie dojdzie na szczyt. Robot schowa wtedy swoją głowę i szybko zsunie się na dół. Później będzie kontynuował wspinanie się i wykonywanie swoich ataków. Aby go pokonać, należy skakać w jego głowę, kiedy jest ona odsłonięta. Kiedy jest schowana, postać będzie się tylko odbijać od bossa.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Kamado Max

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa robota Kamado Max oznacza po japońsku nie wycinać drzew.