Fandom

Sonic Wiki

Kao

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kao – przeszkoda pojawiająca się w grach Sonic Heroes i Sonic Generations. Są to biało-czerwone koła z kolcami po bokach. Malowidła ich powierzchni przedstawiają wykrzywione oczy i ostre zęby.

Opis Edytuj

Sonic Heroes Edytuj

Kao.png

Kao w Sonic Heroes

Kao pojawiają się pod koniec poziomu Ocean Palace w wersji Team Sonic i Team Dark. Pojedynczy Kao zacznie ścigać drużynę gracza i będzie mógł zadać mu obrażenia przy kontakcie. W połowie drogi dołączy do niego kolejny, a pod koniec jeszcze trzeci i wszystkie zaczną ścigać gracza, aż do końca trasy. Drużyny wyskoczą potem do przodu na panelach przyspieszających, prosto pod bramę pałacu, podczas gdy Kao wpadną do pobliskiej zatoki.

Sonic Generations Edytuj

W Sonic Generations pojawiają się dwa rodzaje Kao: jeden w akcie pierwszym (Klasyczny) i drugi w akcie druigm (Nowoczesny). Nowoczesny Kao wygląda identycznie jak ten z Sonic Heroes, ale ma odświeżone tekstury. Klasyczny Kao posiada mniejsze kolce po bokach. Pojawiają się na poziomie Seaside Hill.

Seaside Hill Generations 8.png

Kao w pierwszym akcie Seaside Hill

W akcie pierwszym, Kao zacznie ścigać gracza pod koniec. Jeśli postać zostanie przejechana przez Kao, to koło zacznie toczyć się dalej i po chwili będzie za nim podążać drugie, co uniemożliwi zgubienie pościgu. Kao może tutaj toczyć się również po pętlach. Podobnie jak w oryginale, Kao spada potem do zatoki.

Seaside Hill Generations 18.png

Kao w drugim akcie Seaside Hill

W drugim akcie, Kao również pojawiają się pod koniec, ale nie gonią gracza i jest ich więcej. Będą przetaczać się przez drogę gracza i mogą zadać mu obrażenia przy kontakcie. Za tą trasą znajduje się tunel w kształcie tuby, wewnątrz którego znajduje się bardzo wiele Kao, które przetaczają się z jednej strony na drugą i na odwrót.

Sonic & All-Stars Racing Transformed Edytuj

Kao pojawiają się na trasie wyścigowej Ocean View. Podobnie jak w drugim akcie Seaside Hill w Sonic Generations, Kao przetaczają się przez drogą i mogą potrącić pojazd który w nie wjedzie. Pojawiają się w połowie trasy, jeśli gracz wybierze lewą trasę. W wersji lustrzanego odbicia tego poziomu jest na odwrót: Kao pojawiają się na prawej trasie.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki