FANDOM

Karmazynowy Wisp (クリムゾンウィスプ? ang. Crimson Wisp) – jeden z typów Wispów, pojawiający się jedynie w grze Sonic Lost World w wersji na Wii U. Pozwala Sonicowi na zamianę w Crimson Eagle.

Historia Edytuj

Dotychczas, Karmazynowy Wisp pojawił się jedynie w grze Sonic Lost World w wersji na Wii U. Można go spotkać na następujących poziomach:

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Karmazynowy Wisp jest Wispem o karmazynowym kolorze skóry. Posiada trzy pomarańczowe oczy. Na głowie ma trzy wysokie kolce. Ponadto, posiada również trzy małe odnóża, które wyrastają z dolnej części jego głowy.

Moce i umiejętności Edytuj

Osobny artykuł: Crimson Eagle

Karmazynowe Wispy potrafią unosić się w powietrzu, co jest głównie ich metodą na szybkie poruszanie się.

Karmazynowe Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest jednak pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób, i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Karmazynowy Wisp wejdzie do niego, przekształci go w postać Crimson Eagle, która pozwala mu na szybowanie i zbieranie pierścieni seriami.

Galeria Edytuj

Szkice koncepcyjne Edytuj

Artwork Edytuj

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej z Fandomu

Losowa wiki