King Boom Boo

2643strony na

King Boom Boo

Następny boss >>

King Boom Boo (キングブーブ Kingubūbu?) – przywódca duchów Boo, nawiedzających tajną bazę Eggmana we wnętrzu piramidy. Jest również czwartym bossem w historii Hero w Sonic Adventure 2.

Opis Edytuj

King Boom Boo jest wielkim, białym duchem. Posiada różnokolorowe oczy i język, a także dwie białe dłonie. Jego usta są niebieskie i uzębione.

Uwielbia ciemność, która daje mu siłę. King Boom Boo panicznie boi się światła, które odbiera mu jego moce.

Historia Edytuj

Sonic Adventure 2 Edytuj

Nie wiadomo do końca jak i kiedy King Boom Boo wraz ze swoimi poddanymi dostał się do piramidy, w której Eggman wybudował swoją bazę. Kiedy Knuckles szukał kluczy, potrzebnych do wejścia do bazy doktora, King Boom Boo niespodziewanie zaatakował kolczatkę. Knuckles zdołał jednak zniszczyć ducha.

Sonic Runners Edytuj

King Boom Boo pojawił się w Sonic Runners, jako jedna z postaci towarzyszących graczowi. Duch zapewnia graczowi 30% szans na przyspieszone zwiększenie liczby punktów, podczas niszczenia przeciwników.

Został wprowadzony w Halloweenowej aktualizacji. Doktor Eggman przebudził King Boom Boo i wyprał mu mózg za pomocą specjalnych słodyczy. Eggman wykorzystał następnie ducha do pokonania Sonica i jego przyjaciół, co prawie mu się udało. Z pomocą przybył E-123 Omega, który za pomocą swojej latarki przywrócił ducha do normalności. King Boom Boo, który odzyskał zmysły, rzucił się w ramach zemsty w pościg za Eggmanem.

Boss Edytuj

King Boom Boo jest czwartym bossem w historii Hero. Gracz walczy z nim po ukończeniu poziomu Death Chamber, sterując Knucklesem.

Walka toczy się na okrągłej arenie, dookoła grubego filaru. King Boom Boo będzie gonił gracza dookoła tej areny, próbując go ugryźć lub rzucić w niego kulą niebieskiego ognia. Jeśli duch trafi gracza, zacznie się z niego śmiać. Aby osłabić King Boom Boo, gracz musi zajść go od tyłu i uderzyć znajdującą się za plecami ducha klepsydrę. Należy pamiętać, że King Boom Boo może odwracać się w stronę gracza, jeśli będzie wiedział że ten chce go zajść od tyłu. Jedynym sposobem na dostanie się do klepsydry jest poczekanie, aż King Boom Boo zacznie ziać ogniem.

Po uderzeniu klepsydry, włazy na suficie otworzą się, wpuszczając do komnaty światło. King Boom Boo zamieni się wtedy w cień i będzie poruszał się po ścianie lub po podłodze. Gracz musi wykopać ducha z ziemi, a następnie uderzyć go. Po otrzymaniu ciosu, King Boom Boo zacznie biec znacznie szybciej, próbując uciekać przed graczem, dlatego zadanie mu drugiego ciosu jest trudne.

Po upływie czasu, włazy na suficie zamkną się i King Boom Boo powróci do normalnych rozmiarów, ponownie ścigając gracza. Po otrzymaniu czterech ciosów boss zostaje pokonany.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
King Boom Boo

W innych mediach Edytuj

Sonic X Edytuj

Osobny artykuł: King Boom Boo (Sonic X)

King Boom Boo pojawił się w serialu anime Sonic X i komiksach na jego podstawie. Pojawia się w 19 odcinku pierwszego sezonu, gdzie nawiedza on starożytny zamek. Podszywa się pod Sonica i zwodzi Amy, która nieświadomie budzi go z wiecznego snu. Zostaje pokonany przez niebieskiego jeża i jego przyjaciół. Nie pojawia się w adaptacji gry Sonic Adventure 2, przedstawionej w drugim sezonie.