Knuckles: Buried Treasure

2990stron na
Knuckles: Buried Treasure – pierwsza misja drugiego aktu Sky Sanctuary w grze Sonic Generations. Można ją odblokować po przejściu każdego poziomu w erze klasycznej jako Nowoczesny Sonic.

Opis Edytuj

Gracz musi dobiec do mety w wyznaczonym czasie. Misja zostanie zaliczona tylko wtedy, jeśli podczas przechodzenia przez metę gracz będzie miał przy sobie przynajmniej 35 medali. Aby wykopać medale gracz musi przywołać Knucklesa wciskając przycisk trójkąt/Y. Kolczatka wskoczy wtedy pod ziemię i po chwili na powierzchnię wyskoczą złote medale z jego podobizną. Medale mogą być wykopane tylko w oznaczonych miejscach. Jeśli nastąpi to w niewłaściwych, to kolczatka po prostu nie będzie mógł się zakopać. Czasami Knuckles może zdobyć dla gracza różne bonusy czasowe. Aby zdobyć rangę S należy ukończyć misję w mniej niż dwie minuty i czterdzieści sekund.

Ciekawostki Edytuj

  • W misji może wystąpić błąd, przez który Knuckles będzie miał dwa otwory gębowe zamiast jednego.
  • Po zakończeniu tej misji gracz może podejść do Knucklesa w Sky Sanctuary i porozmawiać z nim. Knuckles powie wtedy A treasure hunter is useful to have around, right?.