Fandom

Sonic Wiki

Knuckles: Buried Treasure

2755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Cudzy1.png Press Δ/Y to make Knuckles dig up Medals! Collect a set number and reach the goal in time! Cudzy2.png
Opis w grze
Knuckles: Buried Treasure to pierwsza misja w drugim akcie poziomu Sky Sanctuary w Sonic Generations. Jest to druga misja, w której jest Knuckles. Jako iż misja jest w drugim akcie poziomu, jest ona grywalna przez Nowoczesnego Sonica.

Opis Edytuj

Misja polega na przejściu poziomu zdobywając co najmniej 35 Knucklesowych medali. Są one jednak ukryte w ziemi przez co Sonic nie może ich zdobyć. W tym celu gracz może zawołać Knucklesa używając trójkąta lub przycisku Y. Gdy Knuckles zostanie przywołany zacznie on kopać tuż za Sonicem. Jeśli w pobliżu nie ma żadnych medali, Knuckles wyskoczy z dziury i, machając głową, zniknie. Jeśli jednak w pobliżu są medale, gdy Knuckles zacznie kopać z dziury wylecą medale, które Sonic będzie mógł zebrać, a Knuckles wyskoczy z dziury, wyląduje i zniknie za zasłoną dymną.

Jeśli graczowi skończy się czas lub przejdzie poziom bez wystarczającej liczby medali, misja nie zostanie zaliczona i będzie trzeba ją przejść jeszcze raz. Jeśli zaś gracz przejdzie poziom z wystarczającą liczbą medali, misja będzie zaliczona, a gracz otrzyma odpowiednią rangę, w zależności od czasu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki