FANDOM

Knuckles – szósty boss w Dark Story, pojawiający się w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Walka toczona jest przez Rouge.

Boss Edytuj

Walka z bossem rozpoczyna się po ukończeniu poziomu Mad Space. Walka toczy się na kwadratowej, kilkupiętrowej arenie, będącej centralnym punktem poziomu Meteor Herd. Po pewnym czasie od rozpoczęcia walki, podłoże zapadnie się, odsłaniając ukryty pod spodem zbiornik lawy. Jeśli gracz będzie próbował wskoczyć do tego zbiornika, zostanie wyrzucony w górę przez silne powietrze, a następnie będzie lewitował w przestrzeni, dopóki nie wyląduje. Zbiornik może również zamknąć się.

Knuckles korzysta ze swoich podstawowych ataków. Może uderzać w gracza swoimi pięściami, lub wspinać się po ścianach. Knuckles będzie używał ścian do zeskakiwania na gracza i atakowania go za pomocą Drill Claw, jeśli Rouge znajdzie się w pobliżu. Jeśli gracz oddali się zbytnio od Knucklesa, będzie on ciskać w Rouge swoim specjalnym atakiem: Thunder Arrow, który może zranić postać niezależnie od tego gdzie się znajduje. Po otrzymaniu 4 ciosów, boss zostanie pokonany.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Suitable Opponent

Ciekawostki Edytuj

  • Rouge, razem z Knucklesem, to jedyne postacie, z którymi gracz walczy tylko raz w danej historii.
  • Walka z Knucklesem jest odpowiednikiem walki z Rouge w Hero Story.