Fandom

Sonic Wiki

Knuckles the Echidna (boss)

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Kolczatka Knuckles – boss poziomu Hidden Palace Zone w grze Sonic & Knuckles.

Opis Edytuj

Walka z Knucklesem odbywa się w połowie poziomu Hidden Palace Zone. Knuckles podczas walki pokazuje pełnię swoich możliwości - używa wszystkich trzech ataków jakie posiada. Są to Spin Dash, szybowanie oraz uderzanie pięściami.

Nie można uderzyć Knucklesa Spin Dashując w jego kierunku - Knuckles może odbić Spin Dasha poprzez kucanie. Uderzyć go można jednak na kilka innych sposobów.

Pierwszy sposób polega na tym, że gdy Knuckles stoi w miejscu można skoczyć na niego czyli uderzyć go z góry.

Drugi sposób polega na tym, że gdy szybuje można skoczyć dokładnie pod nim. Wtedy otrzyma obrażenia i spadnie na ziemię.

Ostatni sposób polega na tym, że gdy Knuckles stoi pośrodku areny można uderzyć go Spin Dashując za nim lub turlając się na niego od tyłu.

Po ośmiu uderzeniach, Knuckles padnie na ziemię. Wstanie jednak po chwili, gdyż usłyszy, że ktoś majstruje przy Master Emeraldzie. Idzie w jego kierunku, a Sonic i Tails idą za nim. Tam Knuckles zostaje porażony prądem przez Eggmana podczas próby ratowania Szmaragdu. Odkrywa, że Sonic i Tails chcieli powstrzymać Eggmana, w związku z czym pokazuje im teleporter do Sky Sanctuary aby mogli dogonić Eggmana.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to pierwszy boss w serii, który nie jest maszyną lub robotem Eggmana.

Więcej w Fandom

Losowa wiki