Fandom

Sonic Wiki

Królowa Aleena

2654strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Królowa Aleena (ang. Queen Aleena Hedgehog) – postać występująca w serialu Sonic Underground. Jest królową Mobiusa oraz matką trójki głównych bohaterów: Sonica, Manica i Sonii.

Opis Edytuj

Ona jest antropomorficznym jeżem z niebiesko-fioletowymi włosami i płaszczem, a także fioletowym futrem i czarnymi oczami. Jej korona i lekko gruby kawałek materiału w przedniej części płaszcza jest złota. Podczas gdy jej pancerz obejmujący jej ciało jest białe, perła w środku jest wiśniowa.

Nosi fioletową pelerynę, podczas gdy ona nie spuszcza wzroku z jej dzieci. Jednak można u niej było oglądać czerwony kaptur, gdy porzuca trojaczki w piosence tytułowej i w odcinku "Złapać królową".

Historia Edytuj

Królowa Aleena była dawną władczynią Mobiusa, ale została obalona w rękach Doktora Robotnika. Wyrocznia z Delphius poinformowała ją, że została zmuszona do opuszczenia swoich dzieci w koszu i dał im do trzech odrębnych rodzin (umieszczając je naprzeciwko ich domów i pukając do drzwi), w celu ich ochrony.

W całym serialu, ona pomaga Sonicowi, Manicowi i Sonii, których głównym celem jest odnalezienie jej, choć tego nie robią, mimo wszystko. Wzdłuż drogi, zostawia im tajemnicze wiadomości i wskazówki dla nich, które znajdują, i kilka razy interweniuje bezpośrednio, by chronić swoje dzieci. Według przepowiedni, Królowa i jej dzieci pewnego dnia zjednoczą się i stworzą Radę czterech (ang. Council of Four), powodując klęskę Robotnika. Z powodu rezygnacji z serialu nigdy nie wystąpiła w odcinku, ale jest wysoce prawdopodobne, że gdyby nie została odwołana, przepowiednia by się spełniła.

Osobowość Edytuj

Plik:Reyd.png

Królowa Aleena jest opiekuńcza i stara się jak najlepiej, by pomóc swoim dzieciom - kiedyś otwarcie wystrzeliwanych na grupie Swatbotów i Robotyzera, by uratować Manika. W przeciwieństwie do Robotnika, ona również dbała o mieszkańców Mobiusa, ponieważ przed wykluczeniem Robotnika, wszyscy żyli spokojnie. W rzeczywistości, jeśli ona nie ryzykowała losem jej dzieci, ona by do nich dołączyła i stała się Wojownikiem Wolności, ale wierzy, że jeśli ona spotka się ze swoimi dziećmi, zanim nadszedł czas, proroctwo nie przyjdzie prawdziwie i coś strasznego się przytrafi ponad nimi.

Wpływ Edytuj

Przeszłość Aleeny często wpływa na przygody jej dzieci. W odcinku "Przyjaciel czy wróg?", okazuje się, że ona odwiedziła Latającą Wyspę w przeszłości i spotkała Knucklesa. Ona zostawiła wiadomość na wyspie, mówiąc, że Knuckles będzie pierwszym z serii sojuszników, którzy dołączą się do jej dzieci w ich poszukiwaniach. Ona również wbudowała "Wiszące Ogrody Mobiusa" dla swoich dzieci przed ich urodzeniem. Ogrody mieszczą się na egzemplarzu w Velocitree, w którym Robotnik posłużył do dokonania Sonic Tonik, płynu, że gdy przelewa się na nogi, wykonane jest za jednym razem bardzo szybko.

Siła i umiejętności Edytuj

Królowa Aleena wydaje się posiadać pewne zdolności magiczne, takie jak wystający jej obraz do innych miejsc i teleportować się z miejsca na miejsce. Jej korona zawiera klejnot, który działa jako urządzenie sygnału; w oderwaniu od niej, będzie wskazać na jej miejscu.

Pozostałe media Edytuj

Archie Comics Edytuj

Plik:Sonic Underground Queen.jpg

Królowa Aleena pojawiła się w komiksach Sonic the Hedgehog i ich spin-offach publikowanych przez Archie Comics jako część rozjazdu między Archie Comics i serialu Sonic Underground. Ona pojawiła się w Sonic Super Special # 10 jako część retrospekcji, gdy Sonic powiedział do Sonica z innego świata i Zonica the Zone Cop, kiedy przyszedł do ich strefy.

Głosy Aleeny w wersjach językowych Edytuj

Galeria Edytuj

Plik:SonicUndergroundprototype.jpg
Plik:QueenAleenamodelsheet.jpg
Plik:QueenAleenamodelsheet2.jpg
Plik:QueenAleenamodelsheet3.jpg
Plik:QueenAleenamodelsheet5.jpg
Plik:QueenAleenamodelsheet6.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki