Fandom

Sonic Wiki

Kremowy Wisp

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kremowy Wisp (アイボリーウィスプ Aiborī Uisupu?, ang. Ivory Wisp) to jeden z gatunków Wispów, pojawiający się jedynie w grze Sonic Lost World w wersji na Nintendo 3DS. Pozwala Sonicowi na zamianę w Ivory Lightning.

Wygląd Edytuj

Kremowy Wisp jest Wispem o kremowym kolorze skóry. Posiada też dwoje niebieskich oczu. Na głowie ma duży kolec w kształcie błyskawicy. Ponadto, posiada również trzy trójkątne odnóża. Ogólnie z wyglądu jest podobny do Cyjanowego Wispa.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Ivory Lightning

Kremowe Wispy potrafią unosić się w powietrzu, co jest głównie ich metodą na szybkie poruszanie się.

Kremowe Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała, zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest jednak pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób, i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Kremowy Wisp wejdzie do niego, przekształci go w postać Ivory Lightning, która pozwala mu na poruszanie się jak błyskawica i rażenie wrogów prądem.

Występy w grach Edytuj

Dotychczas, Kremowy Wisp pojawił się jedynie w grze Sonic Lost World w wersji na Nintendo 3DS. Można go spotkać na następujących poziomach:

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki