FANDOM

Nazwa tego artykułu jest tylko domysłem!
O ile informacje zawarte w tym artykule są prawdziwe, nazwa oparta jest na domysłach, wyglądzie, zastosowaniu przedmiotu lub nazwie w plikach gry.
||}}

Krzesło Doktora Eggmana (ang. Doctor Eggman's chair) – krzesło występujące w grach Sonic the Hedgehog (2006), Sonic Unleashed oraz Sonic Colors. Pojawia się wyłącznie w przerywnikach filmowych. Krzesło to należy do Doktora Eggmana.

Opis Edytuj

Sonic the Hedgehog (2006) Edytuj

Doktor Eggman posiada podobne krzesło w grze Sonic the Hedgehog (2006). Pojawia się tuż pod koniec historii Sonica, kiedy niebieski jeż toczy z Eggmanem walkę na pokładzie Egg Carriera.

Na początku walki z robotem Egg Wyvern, Eggman wykorzystuje krzesło do podłączenia się do swojego Egg Mobila, a następnie do kokpitu sterowniczego robota. Pod koniec walki, Egg Wyvern zostaje zniszczony, razem z Egg Mobilem. Krzesło, na którym siedzi Eggman, zostaje wyrzucone w powietrze, a następnie poniesione przez silny wiatr. Po drodze uderza w unoszący się w powietrzu kawał metalu, odbijając się od niego i lecąc w stronę ziemi. Nie wiadomo, jak Eggmanowi udało się przeżyć taki upadek, razem ze swoim krzesłem.

Sonic Unleashed Edytuj

W grze Sonic Unleashed, krzesło znajdowało się na przodzie mostu nawigacyjnego w kryjówce Eggmana dzięki czemu mógł on obserwować rozbudowę Eggmanlandu.

Jest to białe krzesło z czerwonym siedzeniem i wnętrzem oparcia. Krzesło to lewituje, dzięki czemu można je przenosić we wszystkie miejsca. W Sonic Colors ukazana jest również możliwość powrotu krzesła w swoje oryginalne miejsce - po tym jak Eggman kopnął krzesło, zaczęło ono odbijać się po pokoju i po chwili wróciło na swoje miejsce.

Sonic Colors Edytuj

W Sonic Colors znajdowało się w głównym centrum dowodzenia międzygwiezdnego parku rozrywki. Eggman użył krzesła również po to, aby dostać się do Nega-Wisp Armora.

Krzesło nie pojawia się już później w serii. Najprawdopodobniej zostało zniszczone razem z parkiem rozrywki.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki