Fandom

Sonic Wiki

Księżniczka Elise

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Share

Cudzy1.png I wish to save the world. I wish to cleanse my father's sin. And I wish to talk to Sonic... once again! Cudzy2.png
Księżniczka Elise, Sonic the Hedgehog (2006)

Księżniczka Elise Trzecia (ang. Princess Elise the Third, jap. ソレアナ公女エリス3世 Soreana Kimijo Erisu 3-sei) jest księżniczką w Soleannie. Skrywa w sobie Iblisa i tajemnicę Solarisa.

Historia Edytuj

Podczas festiwalu Słońca, Dr. Eggman próbuje ją porwać. W końcu się mu to udaje. Sonic nie dając za wygraną odbija ją z rąk Eggmana. Razem z Sonicem i Tailsem uciekają do Soleanny gdzie Eggman wykorzystuje sytuacje walki Sonica i Silvera żeby znowu porwać Elise i kolejny raz się mu to udaje. Sonic znów odbija Elise ale drugi raz przeszkodził mu Silver i Eggman trzeci raz ją porwał. Tym razem Elise sama próbuje uciec z małego statku Eggmana skacząc z niego. Sonic ratuje ją przed upadkiem ale Eggman nie daje za wygraną i wzywa robota Egg Gennesis. Sonic wygrywa. Eggman wygłasza mowę w której mówi że zniszczy Soleannę jeśli Elise do niego nie przyjdzie. Ona dobrowolnie idzie na statek Eggmana. Tym razem Sonicowi nie udało się jej uratować ponieważ razem z Eggmanem rozbijają się i giną.Sonic przenosi się w przeszłość by uratować Elise tym razem mu się udaje ale musi stoczyć walkę z Eggmanem tzw. EggWywernem. Sonic ratuje ją przed wybuchem statku. Mephiles zmusił ją to płaczu zabijając Sonica. Potem ożywia Sonica pocałunkiem oraz modlitwą do 7 Szmaragdów Chaosu. Po pokonaniu Solarisa zdmuchuje płomyk. I wszystko znowu zaczyna się od początku. Elise czuje się jakby nigdy nic się nie zdarzyło.

Osobowość Edytuj

Elise jest bardzo życzliwa i rzeczywiście troszczy się o swój kraj i jego obywateli, jest gotowa nawet oddać się do Eggmana, aby chronić swój lud od niego.

Relacje Edytuj

Cytaty Edytuj

  • "We give thanks for the blessed flames. May we always continue to have peace. Sun of Soleanna, guide and watch over us with your eternal light..."
— Elise's thanks to Soleanna's sun god before lighting up the eternal flame.
  • "Umm... why are you helping me?"
— Asking Sonic why is he helping her.
  • "I have no words to express how grateful I am for your help..."
— Elise glad after Sonic saved her.
  • "You're hurt!"
— After noticing Sonic's wounded arm.
  • "The name of our sun god our country honors Solaris... It is told that Solaris's rage would destroy the world. His wrath comes in the form of the Flames of Disaster. 10 years ago we almost faced the full force of his fury..."
— Elise tells Sonic about Solaris.
  • "I would rather die than be your prisoner!"
— Elise to Eggman when he kidnapped her again.
  • "I don't care what happens to the world!"
— Elise hesitating to blow out Solaris's flame.
  • "It felt like someone was calling me..."
— Elise feeling Sonic's presence after the time loop.
  • "Of course...But it felt so...familiar somehow..."
— Elise smiling at the comforting feeling of Sonic's presence.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Księżniczka Elise

  • Elise

    19 wiadomości
    • Tak naprawdę chciałam napisać to nie sarkastycznie
    • Może wyjaśnie co do tego Iblisa. Solaris to był zwykły płomyk o ogromnej mocy i po tym jak żona króla zmarła, sam król próbow...

Więcej w Fandom

Losowa wiki