FANDOM

Kylok (キロック Kirokku?) – antropomorficzny koala, a także jeden z członków Coconut Crew. Pojawia się w grze Sonic Rush Adventure.

Historia Edytuj

Przez długi czas, Kylok mieszkał na swojej własnej wyspie, na wschód od Southern Island. W pewnym momencie poznał Marine i dołączył do grupy Coconut Crew.

Kylok intro

Bohaterowie spotykają Kyloka

Sonic, Tails, Blaze i Marine spotkali Kyloka na jego wyspie. Bohaterowie poinformowali koalę o plotkach na temat duchów, o których Kylok już wiedział. Nie chciał jednak zdradzać szczegółów, ponieważ obawiał się, że wystraszy Marine. Kiedy dziewczyna usłyszała o duchach, wpadła w panikę, ale później uspokoiła się i szeptem powiedziała Kylokowi, że jej lęk nie może wyjść na jaw. W tej sytuacji, koala ogłosił, że duchy kryją się na wschodzie, na starym cmentarzysku okrętów. Wciąż obawiając się o Marine, Kylok postanowił wrócić na Southern Island. Przebywa tam przez resztę gry, gdzie pozwala obejrzeć przerywniki z gry, oraz wręcza misje, które pozwolą odblokować nowe cutscenki.

Charakterystyka Edytuj

Osobowość Edytuj

Kylok jest przyjacielski i troskliwy, szczególnie względem Marine, ponieważ martwi go lęk dziewczyny względem duchów.

Wygląd Edytuj

Kylok nosi na głowie słomiany kapelusz, oraz okulary na oczach. Dodatkowo nosi zielony pas. Zazwyczaj ma przy sobie notatnik i ołówek, którymi zapisuje najważniejsze informacje i wydarzenia.

Ciekawostki Edytuj