Być może szukałeś poziomu z wersji na Mega Drive?

<< Poprzedni poziom

Sonic the Hedgehog (8-bit)
Labyrinth Zone

Następny poziom >>

Labyrinth Zone – czwarty poziom w ośmiobitowej wersji gry Sonic the Hedgehog. Następuje po Jungle Zone, a poprzedza Scrap Brain Zone.

Opis Edytuj

Labyrinth Zone jest kompleksem ruin w jaskini na South Island. Wypełniona jest różnego rodzaju pułapkami, jednak największym niebezpieczeństwem jest obecność wody. Gracz może w niej przebywać przez ograniczony czas, jednak może go przedłużyć zdobywając pęcherzyki powietrza. Ponadto w wodzie Sonic porusza się znacznie wolniej.

Gracz może natrafić na rozmaite przeszkody, takie jak kolce, włócznie, kolczaste kukle czy badniki. Dodatkową przeszkodą są ślepe uliczki oraz sekcje wymagające precyzyjnych skoków.

Położenie Szmaragdu Edytuj

Szmaragd znajduje się pod koniec aktu drugiego. W przypadku Game Gear, zdobycie Szmaragdu jest proste, gdyż bronią go jedynie kolce na suficie. Gracz musi jedynie odpowiednio wskoczyć na wyższy klocek. W przypadku wersji na Master System jest to utrudnione. Szmaragd znajduje się bowiem wewnątrz kolców. Aby go zdobyć, gracz musi zdobyć nietykalność z monitora na platformie, a następnie szybko przebyć platformową sekcję i wskoczyć, wciąż nietykalnym, w kolce.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Boss poziomu Labyrinth Zone (8-bit)

Bossem poziomu jest Doktor Robotnik w pojeździe, którego używał w Bridge Zone. Będzie wyłaniał się z trzech otworów w podłodze i suficie. Walka toczy się w całości pod wodą. Do pokonania wymagane jest 8 uderzeń.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Nazwa japońska Sprite
Burrobot Mogurin (モグリン?)
Burrobot 8 bit sprite
Jaws Puku-puku (プクプク?)
Jaws 8 bit sprite
Orbinaut Unidus (ウニダス?)
Orbinaut 8 bit sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Labyrinth Zone

Ciekawostki Edytuj

  • Labyrinth Zone jest jednym z trzech poziomów w ośmiobitowej wersji, które oparte są na poziomach z 16-bitowej wersji.