Fandom

Sonic Wiki

Laser Blaster

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Laser Blaster (参式レーザーガン/拡散ミサイル San-shiki rēzāgan/Kakusan misairu?) – ulepszenie pojawiające się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut dla E-102 Gammy, oraz w Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle dla Tailsa i Eggmana. Dla Gammy jest to działo z trzema lufami; dla Tailsa jest to wyrzutnia laserowych pocisków, zamontowana na tyłach jego robota; dla Eggmana jest to duże laserowe działo, zamontowane po lewej stronie jego robota.

Opis Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

W Sonic Adventure Laser Blaster znajduje się w pokoju magazynującym wodę na pokładzie Egg Carriera. Może być zdobyte tylko po katastrofie Egg Carriera, kiedy woda z pokoju zostaje wypompowana i Gamma może wejść do miejsca z ulepszeniem.

Po zdobyciu, wystrzeliwane przez gracza pociski będą zadawały obrażenia na większym obszarze, pozwalając niszczyć kilku przeciwników stojących blisko siebie. Ulepszenie nie jest wymagane do ukończenia gry.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Miles "Tails" Prower Edytuj

Tails może zdobyć ulepszenie na poziomie Prison Lane. Laser Blaster znajduje się w ostatnim pomieszczeniu, tuż za Goal Ringiem, w korytarzu zablokowanym metalowymi skrzyniami (gracz musi posiadać Bazookę, aby zniszczyć skrzynie). Dodatkowo, gracz musi zniszczyć wszystkie roboty w pomieszczeniu, aby odblokować kratę chroniącą Laser Blaster.

Po zebraniu, wystrzeliwane przez gracza pociski samonaprowadzające będą zadawały obrażenia na większym obszarze, pozwalając niszczyć kilku przeciwników stojących blisko siebie. Ulepszenie nie jest wymagane do ukończenia gry.

Doktor Eggman Edytuj

Eggman może zdobyć ulepszenie na poziomie Iron Gate. Aby je zdobyć, gracz musi dotrzeć do pomieszczenia na poziomie drugim, w którym znajdują się dwie położone obok siebie beczki. Za beczkami znajdują się metalowe skrzynie, blokujące wejście do korytarza z ulepszeniem. Do zniszczenia tych blokad, gracz potrzebuje ulepszenia Large Cannon.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyne ulepszenie w sequelu gry z serii Sonic the Hedgehog, posiadające zupełnie innych użytkowników niż w pierwszej części.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Adventure
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki