Laser Walker

2651stron na

Sonic Chaos
Laser Walker

Laser Walker, znany również jako Killer Turkey-gou (キラーターキィ号 Kirātākyi-gō?) – finałowy boss w grze Sonic Chaos, z którym gracz walczy na poziomie Electric Egg Zone.

Opis Edytuj

Walka toczy się pod koniec krótkiego, trzeciego aktu Electric Egg Zone.

Laser Walker 1.png

Pierwsza forma Laser Walkera

Doktor Eggman wkroczy na pole walki w swojej bojowej maszynie kroczącej, poruszając się do przodu i do tyłu, zależnie od tego gdzie będzie znajdował się gracz. Boss posiada dwie możliwości ataku, z czego obie polegają na wystrzeleniu pocisków z działa zamontowanego na przodzie pojazdu. Jeśli Laser Walker kucnie, to wystrzeli po chwili przed siebie serię pocisków o dużym polu rażenia. W trakcie poruszania się może również wystrzelić przed siebie pojedynczy pocisk, który będzie odbijał się od krawędzi ekranu, dopóki nie spadnie w dół. Pocisk ten może okazać się trudny do ominięcia. Aby pokonać robota, należy skakać w jego kokpit, unikając przy tym strzałów.

Laser Walker 2.png

Druga forma Laser Walkera

Przed otrzymaniem ostatniego ciosu, Eggman opuści Laser Walkera w swoim Egg Mobilu. Następnie pojazd zmieni się w formę bojową i zacznie latać pomiędzy ekranem, próbując zaszarżować na gracza. Ataki drugiej formy są znacznie bardziej niebezpieczne, ponieważ jeśli robot staranuje postać, to gracz natychmiastowo zginie, niezależnie od liczby posiadanych pierścieni. Aby pokonać tego robota, należy wskoczyć na jego kokpit od góry, lub od dołu.

Po pokonaniu Laser Walkera w jego ostatecznej formie, Egg Mobile ulegnie zniszczeniu, a Doktor Eggman będzie uciekać przed graczem. Robotnik wskoczy następnie na latającą platformę i ucieknie na niej ze swojej bazy.

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Laser Walker

Ciekawostki Edytuj

  • Wersja tej walki na Master System jest łatwiejsza od wersji na Game Gear, ze względu na to że w tej pierwszej jest więcej miejsca do walki i unikania pocisków wystrzeliwanych przez bossa.