FANDOM

Leaf Swirl (木の葉がくれ Konoha gakure?) – atak wykorzystywany przez drużynę Team Chaotix. Może go wykonać Espio the Chameleon.

Opis Edytuj

Leaf Swirl jest jednym z ataków, które może wykonać Espio. Gracz musi podskoczyć w górę i wcisnąć przycisk ataku będąc w powietrzu, aby stworzyć przezroczysty, otoczony liśćmi wir. Po wykonaniu tej czynności, Espio wykona przewrót w tył utworzy nieruchomą, trąbę powietrzną. Będzie ona ogłuszała lub wyrzucała w powietrze pobliskich wrogów (takich jak Egg Pawny, Camerony, Egg Knighty). Przeciwnicy wyrzuceni w powietrze będą następnie spadać na ziemię, przy czym będą otrzymywali dodatkowe obrażenia od upadku. Będą wówczas leżeć na ziemi bezbronni, co da szansę do ataku. Przeciwnicy ogłuszeni tym atakiem, będą się zazwyczaj kołysać przez krótki okres czasu. Dodatkowo, jeśli przeciwnik posiadał w dłoni tarczę, zostanie mu ona wytrącona po uderzeniu Leaf Swirl. Leaf Swirl nie działa na wszystkich przeciwników. Wir utrzymuje się w jednym miejscu przez kilka sekund, po czym zanika.

Espio Niewidzialny

Niewidzialność Espio służąca do przejścia przez lasery i włączenia przycisku wyłączającego blokadę

Poza swoim ofensywnym zastosowaniem, Leaf Swirl przydaje się również do wspinania się po słupach. Wystarczy że gracz wykona atak w pobliżu słupa, a zacznie się wspinać w górę.

Dodatkowo po utworzeniu wiru, Espio stanie się niewidzialny. Będzie mógł poruszać się normalnie i wykonywać ataki, ale jego drużyna nie będzie już za nim podążać, a jedynie zatrzyma się w miejscu. Kameleon będzie niewidzialny do czasu otrzymania obrażeń lub ponownego wykonania Leaf Swirl. Niewidzialność chroni od wykrycia przez pobliskich wrogów, których gracz może spokojnie atakować. Dodatkowo Espio będzie mógł przenikać przez lasery, nie otrzymując żadnych obrażeń.