Fandom

Sonic Wiki

Lethal Highway

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

<< Poprzedni poziom

Shadow the Hedgehog (gra)
Lethal Highway (Dark)

Następny poziom >>

<< Poprzedni poziom

Shadow the Hedgehog (gra)
Lethal Highway (Hero)

Następny poziom >>

Lethal Highway – jeden z trzech możliwych do wyboru drugich poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po ukończeniu misji Hero na poziomie Westopolis.

Historia Edytuj

Po przepędzeniu sił Black Arms z Westopolis, Shadow zdobywa dwa Szmaragdy Chaosu i spotyka Sonica. Przywódca kosmitów, Black Doom, decyduje się opuścić miasto mając przy sobie trzeci szmaragd. Zamierza towarzyszyć czarnemu jeżowi i razem z nim uciec miasta, lecz Sonic ma inne plany i prosi Shadowa o pomoc w zniszczeniu czołgu Black Arms, który wyjeżdża z miasta.

Opis Edytuj

Lethal Highway jest zrujnowaną miejską autostradą. Gracz porusza się tutaj po asfaltowych ulicach, porośniętymi gdzieniegdzie czarną substancją wykorzystywaną przez kosmitów. Co jakiś czas gracz będzie trafiał do niewielkich garaży, w których walczą ze sobą jednostki wojskowe GUN z siłami Black Arms. Niektóre fragmenty autostrad, na których podłożone są bomby, są wysadzane przez lasery kosmitów, co utrudnia poruszanie się. Przepaście pomiędzy częściami jezdni mogą być pokonane, poprzez korzystanie z podwyższeń wystających z drogi, lub wykonywanie Spin Dasha w pobliżu rozlanej czarnej substancji, co pozwoli przenieść się do kolejnych sekcji poziomu. Gdzieniegdzie można również spotkać szyny zbudowane z tej substancji. Na drodze rozmieszczone są również pojazdy, takie jak motocykle, które gracz może wykorzystać do pokonywania przepaści.

Lethal Highway jest przemierzane przez latający czołg Black Arms. Jest on chroniony przez specjalną osłonę, która jest osłabiana z każdym ciosem. Na początku ma kolor niebieski, a po otrzymaniu kilku ciosów przyjmuje zieloną barwę. Kiedy zielona osłona zostanie przełamana, czołg będzie bezbronny i będzie go można wysadzić kilkoma ciosami. Zniszczenie czołgu pozwala ukończyć misję Hero. Jeśli gracz zdecyduje się dojść do końca poziomu, ukończy misję Dark.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – gracz powinien zatrzymać się przed pierwszą wyrwą w jezdni, jaka się pojawi, i przeskoczyć na nią za pomocą pobliskiego Dash Panela na drugą stronę. Klucz znajduje się za jednym ze zniszczonych samochodów po prawej stronie.
  2. Drugi klucz – gracz powinien użyć Chaos Blasta w garażu za drugim punktem kontrolnym, gdzie po prawej stronie znajduje się zabarykadowane pomieszczenie z kluczem. Blokada może być wysadzona po załadowaniu się tej umiejętności.
  3. Trzeci klucz – po wyjściu z wyżej wspomnianego pomieszczenia, gracz powinien wskoczyć na zwaloną z góry część drogi. Obok Shadowa przeleci czołg, który poleci dalej. Gracz powinien skręcić w lewo a następnie zejść w boczną uliczkę, z której wyjechał czołg. Klucz znajduje się pod zniszczonym autem.
  4. Czwarty klucz – po tym jak gracz znajdzie się wysadzonej części drogi, powinien wskoczyć na Spring, ukryty w czerwonej klatce, który pozwoli mu wyskoczyć w górę. Następnie za pomocą Dash Paneli Shadow powinien przeskoczyć na dalej położoną drogę, która po chwili zostanie wysadzona. Po wysadzeniu się fragmentu drogi, gracz powinien udać się do tyłu, gdzie znajduje się czerwona klatka z pierścieniem.
  5. Piąty klucz – po opuszczeniu fioletowej szyny, gracz powinien udać się w stronę drogi, z której nadleciał czołg. Na jej końcu znajduje się zniszczony samochód, kryjący klucz.

Za sekretnymi drzwiami znajdują się dwa karabiny maszynowe, te z których korzystają np. maszyny kroczące GUN. Mogą okazać się bardzo pomocne podczas niszczenia czołgu.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

Postać – Doom's Eye

Cel – Ucieknij z miasta!

A-Rank – 22 000 punktów

B-Rank – 18 000 punktów

C-Rank – 12 000 punktów

D-Rank – 8 000 punktów

Hero Edytuj

Postać – Sonic

Cel – Zatrzymaj czołg kosmitów!

A-Rank – 30 000 punktów

B-Rank – 25 000 punktów

C-Rank – 15 000 punktów

D-Rank – 5 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lethal Highway

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki