FANDOM

Liana (ang. Vine) – elementy rozgrywki pojawiające się w serii Sonic the Hedgehog.

Opis

Liany pojawiają się na poziomach o tematyce lasu. Zwykle mają postać zielonych pnączy. Gracz może się ich złapać, a następnie huśtać się na nich do przodu i do tyłu. Z liany należy wyskoczyć kiedy ta jest pochylona do przodu. W grze Shadow the Hedgehog liany są pomarańczowy roślinami, przypominającymi proce. Automatycznie wystrzeliwują gracza do przodu. W Sonic the Hedgehog (2006) liany są zakończone różowymi kwiatami.

Odmiany

Swing Vine

Green Forest 14

Swing Vine

W grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle liany noszą nazwę Swing Vine. Pojawiają się w Green Forest i White Jungle. Są to zwykłe zielone liany. Automatycznie poruszają się, kiedy gracz się ich złapie. Zwykle okrążają drzewo z którego wyrastają. Pod koniec gracz puszcza się ich i wyskakuje do przodu.

Bungie Vine

White Jungle SA2 18

Bungie Vine

Osobny artykuł: Bungie Vine

Inna odmiana liany z gier Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Występuje tylko na poziomie White Jungle. Liana ta posiada uchwyt. Kiedy gracz się niej złapie, zostanie podciągnięty w górę albo do przodu.

Galeria

[?
]
Galeria