Fandom

Sonic Wiki

Light Speed Shoes

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Light Speed Shoes (ライトシューズ Raito Shūzu?), znane również jako Light Speed Dash Shoes (ライトスピードシューズ Raito Supīdo Shūzu?) – przedmioty stanowiące ulepszenie dla butów Sonica, wielokrotnie pojawiające się serii Sonic the Hedgehog.

Opis Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Light Speed Shoes po raz pierwszy pojawiły się w Sonic Adventure. Gracz może je znaleźć w kanałach w Station Square, po ukończeniu poziomu Windy Valley. Za pomocą butów, gracz może poruszać się po trasach złożonych z pierścieni. Aby tego dokonać, Sonic musi załadować potrzebną mu energię, za pomocą Spin Dasha.

Light Speed Shoes zmieniają wygląd butów Sonica, dodając do nich dwa okrągłe załączniki po bokach. Według gry, buty sprawiają że ich użytkownik czuje się lżejszy od powietrza.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Light Speed Shoes mogą być znalezione na poziomie Metal Harbor, tuż po pierwszym punkcie kontrolnym na metalowej wieży. Po ich zebraniu, gracz będzie mógł poruszać się po trasach złożonych z pierścieni.

Light Speed Shoes dodają do butów Sonica dodatkowe wzmocnienia na pięcie.

Sonic Unleashed Edytuj

Light Speed Shoes mogą być znalezione na poziomie wejściowym w Shamar. Są położone na klifie, na lewo od bramy wejściowej. Aby je zebrać, gracz musi posiadać Wall Jump Shoes albo/i Air Boost Shoes.

Gra opisuje Light Speed Shoes, jako buty wykonane z tego samego materiału co pierścienie. Pojawiają się tylko w wersji gry na PlayStation 3 i Xbox 360, ponieważ w wersji na PlayStation 2 i Nintendo Wii Sonic posiada wszystkie ulepszenia od początku.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Light Speed Shoes to najczęściej pojawiające się ulepszenie w serii Sonic the Hedgehog.
ved
Sonic Adventure
ved
Sonic Adventure 2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki