Fandom

Sonic Wiki

Lock-on

2628stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Lock-on (ロックオン Rokkuon?), znana również jako Laser Gun (照準レーザー Shōjun rēzā?) – umiejętność wykorzystywana przez E-102 Gammę, Doktora Eggmana i Milesa "Tailsa" Prowera w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure 2, a także ich remake'ach.

Opis Edytuj

Sonic Adventure Edytuj

Lock-on (znany tutaj jako Laser Gun) po raz pierwszy pojawiło się w grze Sonic Adventure. Jest to podstawowa umiejętność E-102 Gammy. Gracz wykonuje ją wciskając i przytrzymując przycisk ataku.
Lock on Tails.png

Lock-on Tailsa

Gamma uniesie wtedy do góry swoją broń i zamontuje celownik laserowy na prawym oku. Celownik będzie wydzielał cienką wiązkę laserową, za pomocą której gracz może namierzyć poszczególne cele, takiej jak przeciwnicy, przeszkody lub Item Boxy. Początkowo wiązka będzie czerwona, a po chwili zacznie zmieniać swój kolor na niebieski, co oznacza że niedługo zniknie. Celownik utrzymuje się przez ograniczony czas i jeżeli pociski nie zostaną wystrzelone przez gracza w odpowiednim czasie, celownik będzie musiał być ponownie założony.

Lock-on pozwala namierzyć nieskończenie wiele przeciwników, ale posiada ograniczony czas trwania. Namierzeni przeciwnicy będą oznaczeni i numerowani. Puszczenie klawisza ataku sprawi, że gracz wykona atak Homing Missile Launch, polegający na wystrzeleniu samonaprowadzających pocisków w namierzone cele. Im więcej celów zostanie namierzonych, tym więcej punktów i dodatkowego czasu otrzyma gracz.

Sonic Adventure 2 Edytuj

Lock on Eggman.png

Eggman namierzający kilku przeciwników jednocześnie

Lock-on powrócił w grze Sonic Adventure 2. Korzystają z niego Miles "Tails" Prower pilotujący Cyclone i Doktor Eggman pilotujący Egg Walkera. Zasady są takie same jak w poprzedniej grze, tzn. Lock-on pozwala namierzyć cele i wystrzelić w nie samonaprowadzające pociski. Celownik również utrzymuje się przez ograniczony czas, jednak znacznie dłużej niż w Sonic Adventure. Namierzone cele będą oznaczone i ponumerowane. Im więcej wrogów zostanie zestrzelonych, tym więcej punktów otrzyma gracz.

Dodatkowo, w trybie wieloosobowym, z tej zdolności mogą również korzystać Chao Walker i Dark Chao Walker.
ved
Sonic Adventure
ved
Sonic Adventure 2

Więcej w Fandom

Losowa wiki