Lost Colony

2629stron na

Lost Colony

Następny poziom >>

Lost Colony – szósty poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Doktor Eggman.

Historia Edytuj

Eggman rusza w kosmos na Kosmiczną Kolonię ARK, aby dowiedzieć się do czego Shadow zamierza wykorzystać Szmaragdy Chaosu.

Opis Edytuj

Lost Colony obejmuje wewnętrzną część kolonii ARK. Poziom jest słabo oświetlony, co utrudnia poruszanie się w nim. Zabijanie wrogów rozświetla na pewien czas pobliskie pomieszczenia. Im więcej wrogów zostanie zniszczonych, tym dłużej oświetlenie będzie się utrzymywać. Innymi przeszkodami są tutaj pojawiające się co jakiś czas wybuchowe pojemniki, przepaście, wysadzane mosty i zielona substancja raniąca gracza.

Gracz rozpoczyna od wjechania platformą-windą na metalowy most, prowadzący do rozsuwanych drzwi. Aby je otworzyć, gracz musi wysadzić przytwierdzone do drzwi dynamity. Następnie Eggman będzie przemierzał kolejne, ciemne korytarze kolonii. Na końcu znajduje się wysokie pomieszczenia, otoczone z dwóch stron zieloną substancją, raniącą gracza przy bezpośrednim kontakcie. Gracz powinien wskoczyć na pobliską platformę, która zaprowadzi go na wyższy poziom. Kolejne pomieszczenie jest wielkim, dwupiętrowym, kwadratowym pokojem. Gracz może wskoczyć na górne piętro po niezniszczalnych skrzyniach. Znajduje się tam ulepszenie: Jet Engine, pozwalające graczowi latać nad ziemią. Eggman powinien wykorzystać pobliską rakietę, do wysadzenia metalowych klatek blokujących wyjście z pomieszczenia na górnym piętrze.

Gracz trafi następnie do długiego pomieszczenia, podzielonego na pół przez rozpadlinę z zieloną substancją. Eggman musi wskoczyć na podnoszącą się do góry platformę i przelecieć nad całym obszarem na drugą stronę pomieszczenia. Następnie gracz trafi na otwartą przestrzeń z bezdenną przepaścią na dole, nad którą zbudowany jest kręty, metalowy most, prowadzący na drugą stronę do wyjścia. Potem, gracz trafi do wysokiego pomieszczenia, na którego szczyt dojedzie ruchomą platformą. Po dojściu na szczyt, na gracza czeka kolejna otwarta przestrzeń. Po wyjściu Eggman dotrze do ostatniego pokoju.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź drogę do serca kolonii!
  • A-Rank: 34 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 2:00

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 2:30

Tuż za drugim punktem kontrolnym, na końcu metalowego mostu na otwartej przestrzeni, znajduje się mała platforma-winda. Gracz powinien udać się z jej pomocą na górę i aktywować postument z Mystic Melody. Po aktywacji, przed graczem pojawią się latające platformy, prowadzące do pokoju z Chao.

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Dotrzyj do celu w mniej niż 3 minuty i 30 sekund!
  • A-Rank: 34 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 44 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Trespasser