Lost Impact

2629stron na

Shadow the Hedgehog (gra)
Lost Impact (Normal)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Lost Impact (Hero)

Następny poziom >>

Lost Impact – jeden z pięciu możliwych do wyboru piątych poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po wykonaniu misji Hero w Mad Matrix, lub misji Hero w Death Ruins.

Historia Edytuj

Sonic i Shadow ruszają w kosmos, aby dogonić uciekających tam kosmitów. Będąc na pokładzie statku kosmicznego Sonica, Shadow znajduje zabezpieczony w szklanym sejfie Szmaragd Chaosu. Jeż rozbija pojemnik i wyciąga z niego szmaragd, lecz natychmiast na pokładzie okrętu rozlega się alarm. Nagle do Shadowa powraca jedno z jego wspomnień z Kosmicznej Kolonii ARK, kiedy to eksperymenty Profesora Geralda Robotnika wymknęły się spod kontroli i zaatakowały stację.

Opis Edytuj

Akcja poziomu Lost Impact rozgrywa się na pokładzie Kosmicznej Kolonii ARK, w trakcie gdy Shadow pomagał w pacyfikowaniu eksperymentów Geralda, które zaatakowały kolonię. W trakcie rozgrywki, gracz będzie przemierzał liczne korytarze kolonii, oddzielone od siebie metalowymi drzwiami. Korytarze prowadzą zazwyczaj do uzbrojonych transporterów. Gracz może wsiąść do tych transporterów, które następnie będą poruszały się po zielonych szynach do kolejnej stacji. W trakcie sterowania transporterem będzie się on automatycznie poruszał, a gracz będzie mógł strzelać z zamontowanego na nim działa nieprzerwanymi seriami pocisków. Jeśli gracz otrzyma obrażenia lub wysiądzie z transportera, ten się zatrzyma. Kiedy transporter dotrze do końca swojej drogi, gracz będzie musiał przesiąść się do następnej, lub znaleźć alternatywną drogę do innych części kolonii. Dodatkowo, na niektórych trasach latają meteory, które muszą być zniszczone przez gracza, w przeciwnym wypadku zadadzą mu obrażenia.

W poszczególnych korytarzach znajdują się żołnierze i roboty GUN, którzy wykorzystując specjalne osłony, strzelają do Artificial Chaosów - eksperymentów Geralda, które wymknęły się spod kontroli. W obronie pomagają również strzelające laserami machiny obronne kolonii, walczące na zewnątrz. W korytarzach działają także windy, pozwalające poruszać się po różnych piętrach pomieszczeń.

Lost Impact mapa.png

Mapa poziomu

W trakcie przemierzania poziomu gracz może zdecydować, czy pomoże Marii w uspokojeniu 35 Artificial Chaosów, niszcząc je, lub też dotrze do Labolatorium Geralda i upewni się czy profesor jest bezpieczny.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – gracz powinien użyć windy w pomieszczeniu z pierwszym punktem kontrolnym, a następnie wspiąć się po słupie w górę i zebrać wiszący w powietrzu klucz.
  2. Drugi klucz – po przejściu przez trzeci punkt kontrolny, gracz powinien skierować się w prawe drzwi i dotrzeć do ostatniego pokoju w tej sekcji. Następnie używając pobliskich obiektów, powinien za ich pomocą wspiąć się na górę i zebrać położony nad ziemią klucz.
  3. Trzeci klucz – gracz powinien użyć transportera za piątym punktem kontrolnym. Kiedy ten wyjedzie na zewnątrz, Shadow powinien się zatrzymać i wyskoczyć na prawo. Następnie położona obok rakieta zabierze go na platformę z kluczem.
  4. Czwarty klucz – w pokoju z ósmym punktem kontrolnym, gracz powinien wspiąć się na wyżej położone piętro dostrzec klucz, wiszący na jednym z monitorów.
  5. Piąty klucz – w pokoju z ósmym punktem kontrolnym, gracz powinien przejść przez drzwi po prawej stronie i wysadzić pękniętą ścianę. Klucz znajduje się w pomieszczeniu za ścianą.

Za sekretnymi drzwiami znajduje się opancerzony samochód.

Misje Edytuj

Normal Edytuj

Cel – Dostań się do Laboratorium Geralda!

A-Rank – 34 000 punktów

B-Rank – 31 000 punktów

C-Rank – 25 000 punktów

D-Rank – 15 000 punktów

Hero Edytuj

Postać – Maria

Cel – Pokonaj Artificial Chaos!

A-Rank – 16 000 punktów

B-Rank – 13 000 punktów

C-Rank – 10 000 punktów

D-Rank – 5 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Lost Impact

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyny poziom bez misji Dark w grze Shadow the Hedgehog.