Fandom

Sonic Wiki

Lure

2823strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Strona dyskusji0 Udostępnij

Lure (ルアー Ruā?) – ulepszenie dla Biga, pojawiające się w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut. Są to przynęty w kształcie ryby, występujące w czterech różnych kolorach.

Opis Edytuj

Przynęty mogą być odnalezione w czterech różnych miejscach. Znalezienie pierwszego ulepszenia zmienia kolor przynęty na różowy, drugiego na niebieski, trzeciego na srebrny, a czwartego na złoty. Przynęty można zbierać w dowolnej kolejności, jednak aby otrzymać maksymalną skuteczność w łowieniu większych ryb należy zebrać wszystkie cztery ulepszenia.

Pierwsza przynęta Edytuj

Pierwszą przynęta znajduje się w Station Square, na końcu ścieków za wejściem do Twinkle Parku.

Druga przynęta Edytuj

Druga przynęta znajduje się w dżungli w Mystic Ruins. Jeśli gracz stoi w pobliżu chaty Biga, powinien wybrać drugą od lewej strony drogę, a następnie iść wzdłuż niej dopóki nie natknie się na drugi zakręt po lewej stronie. Ścieżka zaprowadzi gracza do małego zagajnika, w którym ukryte jest ulepszenie

Trzecia przynęta Edytuj

Trzecia przynęta znajduje się na poziomie IceCap. Gracz powinien udać się na drugie piętro lodowej jaskini i wskoczyć do zamarzniętego jeziora w którym leżą kości olbrzymiego zwierzęcia. Ulepszenie znajduje się na dnie tego zbiornika.

Czwarta Przynęta Edytuj

Czwarta przynęta znajduje się w więzieniu wewnątrz Egg Carriera.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyne ulepszenie, które może być wielokrotnie zebrane przez tę samą postać.
  • Jest to jedyne ulepszenie, po którego zebraniu, Tikal nie pojawia się i nie wyjaśnia sposobu jego działania.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki