Fandom

Sonic Wiki

Lure Attack

2655stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Lure Attack (ルア攻撃 Rua kōgek?) – atak wykonywany przez kota Biga w grach Sonic Adventure i Sonic Adventure DX: Director's Cut.

Opis Edytuj

Lure Attack jest prostym atakiem, polegającym na uderzeniu przez Biga wędką. Istnieją dwa rodzaje tego ataku.

Pierwszy rodzaj Lure Attack służy do atakowania przeciwników w krótkim zasięgu. Kiedy gracz wciśnie przycisk ataku, Big wykona zamach wędką do przodu, uderzając w przeciwnika. Aby Lure Attack się powiódł, gracz musi stanąć bardzo blisko przeciwnika, ponieważ atak ten ma bardzo krótki zasięg.

Lure Attack 2.png

Zarzucanie przynęty

Drugi rodzaj Lure Attack służy do atakowania przeciwników na dłuższym dystansie. Gracz musi wcisnąć i przytrzymać przycisk ataku, a następnie wycelować w miejsce w które chcę zarzucić swoją przynętę. Puszczenie przycisku sprawi, że Big wyrzuci przynętę do przodu i usiądzie. Przynęta może trafić przeciwnika i zniszczyć go. Dodatkowo, przynęta może zniszczyć nadlatujące pociski, takie jak bomby rzucane przez E-01 Baby Kiki. Wykonanie tego ataku wymaga dokładności, ponieważ przynęta jest niewielka i może nie spaść w miejsce w które pokazuje celownik.

Oprócz swojego ofensywnego zastosowania, Lure Attack służy także do łowienia ryb i Żabka. Jeśli gracz wykona drugi wariant ataku tzn. zarzuci przynętę do wody, będzie mógł zacząć łowić ryby.
ved
Sonic Adventure

Więcej w Fandom

Losowa wiki