Machine Labyrinth (マシンラビリンス Mashinrabirinsu?) – drugi poziom w grze Sonic Rush Adventure, rozgrywający się na uprzemysłowionej wyspie na zachód od Plant Kingdom. Można tu znaleźć brązowy materiał.

Opis Edytuj

Machine Labyrinth jest całkowicie uprzemysłowioną wyspą. Praktycznie wszystkie urządzenia są zasilane parą. Pojawiają się tutaj tłoki, oraz zniszczone rury, z których tryska para. Może wybijać gracza w kierunku, w który wieje. Niektóre tłoki są zablokowane i należy je zniszczyć, aby odblokować dopływ pary. Oprócz tego pojawiają się inne rury, które transportują postać przez ściany do innych sekcji poziomu.

Dolne obszary to podziemny labirynt, który składa się z przecinających się tras. Natomiast górne składają się z prostych metalowych rusztowań. Pomiędzy tymi obszarami można również podróżować poprzez bębny, które odbijają gracza do innych, pobliskich bębnów i w ten sposób zmieniają położenie postaci. Występuje tu szczególny rodzaj paralotni, zasilanych parą. Kiedy gracz się ich trzyma, może wcisnąć strzałkę w górę. Paralotnia wyleci wtedy w górę. Gracz puszcza się jej przy zetknięciu ze ścianą, przeciwnikiem, kolcem, albo po wykonaniu skoku.

Boss Edytuj

Osobny artykuł: Ghost Pendulum

Bossem poziomu jest wielki latający robot z trzema wahadłami. Każde z jego ramion jest zakończone kulą. Na początku posiada tylko jedno ramię, z małą niebieską kulką. Gracz musi wskakiwać w tę kulkę, aby odbiła się w głowę robota i zadała mu uderzenie. W miarę otrzymywania obrażeń, Ghost Pendulum do łączy do siebie żółtą i czerwoną kulę. Każda kolejna jest większa i trudniejsza do odbicia od poprzedniej. Z kul będą również wychodziły kolce. Poza tym, boss może zrzucać fragment swojego pancerza na środek areny, aby wytworzyć falę uderzeniową.

Przeciwnicy Edytuj

Nazwa Sprite
Mechanik
Mechanik sprite
Steampacker
Steampacker sprite
Miotacz pary
Miotacz pary sprite

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Machine Labyrinth - Akt 1
Machine Labyrinth - Akt 2

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Plant Kingdom - Akt 1
Plant Kingdom - Akt 2

Galeria Edytuj

Akt 1 Edytuj

[?
]
Galeria

Akt 2 Edytuj

[?
]