Fandom

Sonic Wiki

Mad Matrix

2642strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Shadow the Hedgehog (gra)
Mad Matrix (Dark)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Mad Matrix (Normal)

Następny poziom >>

Shadow the Hedgehog (gra)
Mad Matrix (Hero)

Następny poziom >>

Mad Matrix – jeden z pięciu możliwych do wyboru czwartych poziomów w grze Shadow the Hedgehog. Gracz może się na niego dostać po wykonaniu misji Hero w Prison Island, lub misji Normal w Circus Park.

Historia Edytuj

Vector, Espio i Charmy próbują włamać się do komputera w bazie Eggmana, lecz bezskutecznie. Niespodziewanie zjawia się Shadow i uderza w maszynę, a ta uruchamia żółty portal. Shadow, chcąc dowiedzieć się o swojej przeszłości z danych zebranych na komputerze doktora, wskakuje do środka. Vector wysyła Espio, aby ten ruszył za jeżem.

Opis Edytuj

Mad Matrix jest podobny do poziomu Digital Circuit. Jego akcja rozgrywa się wewnątrz cyberprzestrzeni, tym razem w komputerze Doktora Eggmana. Gracz rozpoczyna wewnątrz niebieskiej wieży. Po wyjściu z niej znajdzie się na zewnątrz. Znajduje się tutaj skomplikowany system obwodów, którymi gracz może podróżować do innych wież. Gracz może zmieniać kierunek poruszania się po obwodach. W tym miejscu znajdują się cztery wielkie wieże i kilka mniejszych, przejściowych.

Oprócz tego, pojawiają się tutaj takie obiekty jak ruchome klocki i kolorowe płytki. Kolorowe płytki mogą blokować graczowi drogę, lub tworzyć ją. Początkowo są zielone, po czym zmieniają kolory na kolejno żółty i czerwony, aż zostają zniszczone, poprzez skakanie na nie lub atakowanie ich. Poszczególne korytarze każdej z wież są od siebie oddzielone laserowymi barierami. Mogą być one wyłączone poprzez kolorowe przyciski znajdujące się w pobliżu. Przyciski występują w czterech kolorach: zielonym, żółtym, niebieskim i czerwonym. Aby wyłączyć pobliskie bariery, gracz musi zmienić kolor pobliskich płytek na jeden taki sam.

Poziom zawiera łącznie cztery wieże. W każdej znajduje się terminal, kontrolujący cały system, a także dziedziniec. Wieże różnią się od siebie od wewnątrz. Pierwsza z nich, niebieska, jest wieżą startową. Po wyjściu z niej, gracz będzie mógł podróżować do innych wież.

Po lewej stronie znajduje się żółta wieża. Wewnątrz niej gracz natknie się na windę złożoną z kolorowych przycisków. Zmienienie kolorów przycisków na jeden sprawi, że winda poleci do góry. Dalej znajduje się kolejna winda, której kolorowe przyciski również muszą być zmienione. Druga winda prowadzi do obwodu, który łączy się z terminalem wieży.

Po prawej stronie od niebieskiej wieży znajduje się zielona wieża. Jest bardziej skomplikowana od poprzedniczki. Gracz musi tutaj zmieniać kolory poszczególnych płytek, tworzących windy. Windy przemierzają korytarze, zablokowane przez laserowe bariery. Aby nie spaść z płytek, gracz będzie musiał zmieniać kolory pobliskich przycisków w trakcie jazdy, aby wyłączyć lasery. Terminal znajduje się na szczycie wieży, a gracz może tam wjechać po uruchomieniu kwadratowej windy.

Na wprost od niebieskiej wieży znajduje się czerwona wieża. Posiada bardziej złożony system zabezpieczeń i wejście do niej wymaga usunięcia większej ilości laserowych barier. W centrum wieży znajduje się wielka kula, na której położony jest terminal. Dookoła kuli krążą latające klocki, których gracz może użyć aby dostać się do terminala. Jeśli gracz będzie blisko kuli, nie będzie mógł spaść, ponieważ będzie się stale unosił w powietrzu. Wyjście z wieży stanowi portal, położony na jednym z ramion terminala.

Na początku poziomu gracz spotka Espio, który poprosi gracza o pomoc w aktywowaniu czterech terminali. Aby uzyskać do nich dostęp, gracz musi po prostu ich dotknąć. Terminale znajdują się w czterech wieżach. W miejscu z licznymi obwodami znajduje się Doom's Eye, który poprosi gracza o wysadzenie 30 bomb, podłożonych na obwodach. Bomby mogą być wysadzone kiedy gracz w nie wjedzie.

Klucze Edytuj

  1. Pierwszy klucz – klucz znajduje się na niebieskiej platformie, w miejscu w którym łączy ją obwód z zieloną wieżą.
  2. Drugi klucz – będąc w żółtej wieży, gracz powinien aktywować drugą windę, poruszającą się wzdłuż słupa. Podczas gdy winda będzie wjeżdżać w górę, gracz dostrzeże klucz.
  3. Trzeci klucz – podczas jeżdżenia na drugiej windzie, klucz będzie znajdował się za położonym na środku przyciskiem.
  4. Czwarty klucz – po wejściu do czerwonej wieży, na platformie po prawej i po lewej stronie będą znajdowały się dwa Egg Pawny. Po środku, nad przepaścią, położony będzie klucz. Gracz powinien zniszczyć roboty, aby uruchomić klocek, który będzie poruszał się w stronę klucza.
  5. Piąty klucz – w ostatnim pomieszczeniu czerwonej wieży, gracz powinien polecieć za terminal i znaleźć samotny klocek, na którym stoi klucz.

Za sekretnymi drzwiami znajduje się obwód, stanowiący prosty i szybki skrót do czerwonej wieży.

Misje Edytuj

Dark Edytuj

Postać – Doom's Eye

Cel – Zdetonuj wszystkie bomby!

A-Rank – 4 000 punktów

B-Rank – 3 500 punktów

C-Rank – 2 500 punktów

D-Rank – Nieznane

Normal Edytuj

Cel – Ucieknij z cyfrowego wymiaru!

A-Rank – 27 000 punktów

B-Rank – 24 000 punktów

C-Rank – 18 000 punktów

D-Rank – 10 000 punktów

Hero Edytuj

Postać – Espio

Cel – Uzyskaj dostęp do terminali!

A-Rank – 3 000 punktów

B-Rank – 2 500 punktów

C-Rank – 1 500 punktów

D-Rank – 500 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
Mad Matrix

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki