FANDOM

Mad Space – dwunasty poziom w Dark Story w grach Sonic Adventure 2 i Sonic Adventure 2: Battle. Grywalną postacią jest Rouge the Bat.

Historia Edytuj

Eggman informuje Rouge o zbliżającym się na Kosmiczną Kolonię ARK Sonicu i jego przyjaciołach. Nietoperzyca odpowiada doktorowi, że sama sobie z nimi poradzi, a także pyta go o hasło do panelu kontrolnego Eclipse Cannon. Rouge zbiera informacje o Projekcie Shadow z komputera kosmicznej kolonii, kiedy otrzymuje ostrzeżenie o intruzach. Nietoperzyca rusza zebrać upuszczone przez nich w kosmosie fragmenty Głównego Szmaragdu.

Opis Edytuj

Mad Space jest zlokalizowany w przestrzeni kosmicznej, na zewnątrz kolonii ARK. Otoczony jest ze wszystkich stron ochronną barierą. Poziom nie posiada żadnej stałej powierzchni lądowej; wszystko jest rozbite na poszczególne platformy i małe planety. Dzieli się na trzy główne obszary.

Pierwszy obszar zlokalizowany jest na samym dole. Znajdują się tutaj porozrzucane, wiszące w powietrzu platformy z centralną, metalową platformą pośrodku. Jest to największa platforma, z której można dostać się na położone wyżej planetoidy. Jest to punkt startowy dla gracza.

Drugi obszar obejmuje trzy planetoidy:

  • Pierwszy jest okrągła planetą, otoczoną żółtym pierścieniem. Posiada własne pole grawitacyjne, przyciągające gracza jeśli ten znajdzie się na jego powierzchni. Planetoid zawiera zielone kryształy wyrastające z jego powierzchni, a także metalową kabinę, w której znajduje się ulepszenie: Iron Boots i rakieta pozwalająca dostać się na zieloną planetę.
  • Drugi jest zieloną planetą w kształcie wazy. Posiada w pewnym stopniu własne pole grawitacyjne, które przestaje działać, jeśli gracz znajdzie się pod spodem planety. Planetoid obudowany jest metalowymi konstrukcjami. Zawiera latające w powietrzu skrzynie i monitory z pierścieniami.
  • Trzeci jest okrągła planetą, pozbawioną pola grawitacyjnego. Posiada wydrążony w swojej powierzchni krater, w którym zamontowana jest metalowa konstrukcja, poruszająca w kółko dwie platformy. Stąd gracz może dostać się na kolejny obszar.

Trzeci obszar położony jest najwyżej. Jest to wielka metalowa konstrukcja wystająca z sufitu, od której odchodzą mniejsze platformy. Dookoła krążą metalowe kontenery i platformy.

Misje Edytuj

Misja 1 Edytuj

  • Cel: Znajdź trzy części Głównego Szmaragdu!
  • A-Rank: 12 000 punktów

Misja 2 Edytuj

  • Cel: Zbierz 100 pierścieni!
  • A-Rank: 2:30

Misja 3 Edytuj

  • Cel: Odnajdź zagubionego Chao!
  • A-Rank: 1:30

Misja 4 Edytuj

  • Cel: Znajdź części Szmaragdu w mniej niż 4 minuty i 30 sekund
  • A-Rank: 14 000 punktów

Misja 5 Edytuj

  • Cel: Ukończ tryb Hard Mode
  • A-Rank: 12 000 punktów

Muzyka Edytuj

Nazwa Muzyka
34N, 12E

Ciekawostki Edytuj

  • Hint Boxy na tym poziomie wyświetlają podpowiedzi zapisane odwróconym tekstem.
  • Współrzędne 34°N, 23°E w tytule muzyki z tego poziomu wskazują na Morze Śródziemne, dokładnie punkt na północ od wybrzeża Libii w Afryce.