FANDOM

Madmole (モグモグ Mogu-mogu?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic & Knuckles. Jest robotem przypominającym kreta.

Opis Edytuj

Madmole to robot o wyglądzie kreta. Jest koloru niebieskiego, a jego kask jest żółty. Madmole co jakiś czas wyłania się z otworu na ziemi i rzuca w gracza grzybem, po czym chowa się z powrotem do kryjówki. Następnie powtarza czynność dopóki nie zostanie zniszczony. Grzyb nie zadaje obrażeń, ale gdy postać zostanie nim trafiona będzie do niego przyczepiona i będzie się odbijać razem z nim dopóki ten nie uderzy w przeszkodę lub ścianę.

Historia Edytuj

Sonic & Knuckles Edytuj

Madmole-sprite.png
Madmole zadebiutował w grze Sonic & Knuckles na poziomie Mushrom Hill Zone.

Sonic Generations Edytuj

Madmole pojawia się w wersji Sonic Generations na Nintendo 3DS. Powraca na odnowionym poziomie Mushroom Hill.

Sonic Lost World Edytuj

Madmole pojawia się tylko w wersji Sonic Lost World na Wii U. Można go spotkać w pierwszej zonie Silent Forest. W przeciwieństwie do poprzednich gier, Madmole nieustannie rzuca w gracza grzybami, ale jego celność jest słabsza. Chowa się tylko wtedy, kiedy postać się oddali. Grzyb zadaje teraz obrażenia przy kontakcie z postacią, a dodatkowo przyczepia ją do siebie.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki