Fandom

Sonic Wiki

Madmole

2629stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Share

Madmole (モグモグ Mogu-mogu?) – badnik pojawiający się w serii Sonic the Hedgehog, począwszy od gry Sonic & Knuckles. Jest robotem przypominającym kreta.

Opis Edytuj

Sonic & Knuckles Edytuj

Madmole-sprite.png
Madmole zadebiutował w grze Sonic & Knuckles na poziomie Mushrom Hill Zone. Jest koloru niebieskiego, a jego kask jest żółty.

Madmole co jakiś czas wyłania się z otworu na ziemi, rzuca grzyba, i chowa się z powrotem do kryjówki. Następnie powtarza czynność dopóki nie zostanie zniszczony. Grzyb nie zadaje obrażeń, ale gdy postać zostanie nim trafiona będzie do niego przyczepiona i będzie się odbijać razem z nim dopóki ten nie uderzy w przeszkodę lub ścianę.

Sonic Generations Edytuj

Madmole pojawia się w wersji Sonic Generations na Nintendo 3DS. Powraca na odnowionym poziomie Mushroom Hill. Podobnie jak w Sonic & Knuckles, chowa się w norze z której wychodzi kiedy zbliża się postać i rzuca w nią grzybem. Grzyb nie zadaje obrażeń, ale niesie ze sobą postać jeśli wejdzie w kontakt i po uderzeniu w ścianę znika.

Sonic Lost World Edytuj

Madmole pojawia się tylko w wersji Sonic Lost World na Wii U. Można go spotkać w pierwszym Zonie Silent Forest. Robot ukrywa się w swojej norze, a kiedy gracz się zbliży wyłania się z niej. W przeciwieństwie do poprzednich gier, Madmole nieustannie rzuca w gracza grzybami, ale jego celność jest słabsza. Chowa się tylko wtedy, kiedy postać się oddali. Grzyb zadaje teraz obrażenia przy kontakcie z postacią, a dodatkowo przyczepia ją do siebie, odbijając się od ziemi razem z nią.

Ciekawostki Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki