Fandom

Sonic Wiki

Magenta Rhythm

2637stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Cudzy1.png Master the Beat Cudzy2.png
Sonic Lost World - Colors Trailer
Magenta Rhythm (マゼンタ・リズム Mazenta Rizumu?) to transformacja jeża Sonica pojawiająca się w grze Sonic Lost World. Jest to Moc Koloru zasilana przez Magenta Wispa i jego energię Hyper-go-on. W tej formie, Sonic zamienia się w muzyczną nutę.

Wygląd Edytuj

Sonic jako Magenta Rhythm zamienia się w ósemkę koloru magenta. Na główce pojawiają się elementy twarzy Sonica: bladożółte oczy pozbawione źrenic oraz małe uszy.

Umiejętność Edytuj

Magenta Rhythm potrafi odbijać się po powietrzu i unosić się przez krótki czas.

Gameplay Edytuj

Sonic może przemienić się w Magenta Rhythm, gdy jest w posiadaniu Magenta Wispa. Po transformacji, Belka Wisp zacznie się zmniejszać, a gdy zniknie całkowicie, transformacja się zakończy. Jeśli w danym obszarze transformacja nie może zostać użyta, Magenta Wisp wchodzi w stan uśpienia.

Jako Magenta Rhythm, gracz może także odbijać się od nut muzycznych, które pojawiają się jedynie podczas tej transformacji. Za każde odbicie się od nuty, gracz dostaje jeden pierścień.

Po zakończeniu transformacji, do głównego wyniku zostają dodane punkty zdobyte podczas transformacji.

Sonic Lost World Edytuj

Magenta Rhythm pojawia się tylko w wersji Wii U gry Sonic Lost World i jest to jej jedyne wystąpienie w serii o jeżu Sonicu. Jest odblokowana w Zonie 2 w Silnet Forest.

Magenta Rhythm jest używana wyłącznie w sekcjach 2D.

Sterowanie Edytuj

Aby sterować Magenta Wispem, gracz musi dotknąć wybranego miejsca w poziomie na Gamepadzie. Po chwili Magenta Rhythm skoczy w tamto miejsce, bez względu na to, czy znajduje się w powietrzu czy na ziemi. Ponadto gracz może odbijać Magenta Rhythm od nut muzycznych, za co dostanie się jeden dodatkowy pierścień.

Galeria Edytuj

ved
Sonic Lost World

Więcej w Fandom

Losowa wiki