FANDOM

Magenta Wisp (マゼンタウィスプ?) – jeden typów Wispów, pojawiający się jedynie w grze Sonic Lost World w wersji na Wii U. Pozwala Sonicowi na zamianę w Magenta Rhythm.

Historia Edytuj

Dotychczas, Magenta Wisp pojawił się jedynie w grze Sonic Lost World w wersji na Wii U. Można go spotkać na następujących poziomach:

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Magenta Wisp jest Wispem, o skórze w kolorze magenta. Z wyglądu bardzo przypomina ósemkę (nutę). Ma głowę w kształcie elipsoidy, oraz trzy krótkie odnóża, zaokrąglone na końcach. Posiada jedno zielone oko. Z głowy wystaje mu ogonek, przypominający flagę.

Umiejętność Edytuj

Osobny artykuł: Magenta Rhythm

Magenta Wispy potrafią unosić się w powietrzu, co jest głównie ich metodą na szybkie poruszanie się.

Magenta Wispy potrafią również wygenerować swój własny i unikalny wariant potężnej energii wewnątrz własnego ciała zwany Hyper-go-on, co jest ich źródłem życia. Nie jest jednak pewne w jakim stopniu mogą one z niego korzystać.

Są również w stanie wejść do ciała innych osób, i jeśli nie są materialne mogą pożyczać ich Hyper-go-on. W przypadku Sonica, kiedy Magenta Wisp wejdzie do niego, przekształci go w postać Magenta Rhythm, która pozwala mu na podskakiwanie w powietrzu, oraz wydawanie przy tym melodii.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj