Fandom

Sonic Wiki

Manic the Hedgehog

2688stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze11 Udostępnij

Ten artykuł dotyczy postaci występującej głównie lub wyłącznie w serii Sonic Underground.

Manic the Hedgehog to zielony jeż pojawiający się w Sonic Underground.

Informacje Edytuj

Manic gra na perkusji w zespole. Podobnie jak jego rodzeństwo, posiada on medalion przypominający zestaw perkusyjny, który może służyć jako broń.

Dorastał ze złodziejem u boku, który kazał mu kraść. Jego rodzeństwo miało bardziej bogate życie: Sonic mieszkał w przeciętnym domu z wujem, a Sonia żyła jak księżniczka. Kiedy ich matka została zmuszona, aby je rozdzielić, zostawiła koszyk z Manicem na moment. Podczas jej nieobecności został skradziony przez złodzieja Ferrela. Jego umiejętności złodziejskie i znajomość komputerów oraz maszyn są bardzo potrzebne. Manic wydaje się być tylko jednym z trzech, którzy mogą otwierać zamki, uciec z więzienia, naprawić auto i włamać się do komputerów. Manic jest "wyluzowany" i czasami mówi slangiem. Ma akcent w rodzaju "chłopca doliny".

Manic nie posiada ani szybkości jego brata, ani siły jego siostry. Czyni go to jedynym członkiem serialu Sonic Underground bez super umiejętności. Jednak, gdy jego perkusja jest stosowana prawidłowo, może ona kontrolować aktywność sejsmiczną. Jego talerze mogą odzwierciedlać nawet laser. Według Oracle, jego perkusja jest najpotężniejszą bronią z rodzeństwa. Jeździ na hoverboard, który również działa jak deska surfingowa.

Charakter Edytuj

Manic jest dobroduszny i ma poczucie humoru, jest też trochę poszukujący emocji. Czasami jest zazdrosny o specjalne umiejętności swojego rodzeństwa.

Manic jako wykonawca Edytuj

Manic gra na perkusji w Sonic Underground. Potrafi kręcić swoje kije lewą ręką (później prawą), rzuca je w powietrze i łapie je, jak to robi większość perkusistów.

Głosy Manica w wersjach językowych Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki